Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:46:45 GMT

پهنای باند اینترنت لرستان طی امسال افزایش پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۱۲۰۰

پهنای باند اینترنت لرستان طی امسال افزایش پیدا کرد

خرم آباد - مدیر مخابرات منطقه لرستان از افزایش پهنای باند اینترنت این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هومان محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات در استان خبر داد و اظهار داشت: سرعت اینترنت در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پهنای باند و سرعت اینترنت مخابرات در لرستان افزایش یافته است، اظهار کرد: مخابرات در سال‌جاری پهنای باند خود را افزایش داده به همین دلیل سرعت اینترنت مخابرات نسبت به رقبا بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: محدودیتی در پهنای باند اینترنت استان وجود ندارد و سرعت اینترنت مشترکان به خرید بسته درخواستی متقاضیان و همچنین فاصله محل استفاده مشترک با مرکز بستگی دارد.

محمودی با اشاره به اجرای پروژه ftth در استان، تاکید کرد: برای استفاده سازمان‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و سازمان‌ها می‌توانند حجم دلخواه خود را با هزینه‌ای مناسب بخرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی