Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی گفت: در این ایام جای مرحوم آیت‌الله هاشمی‌فسنجانی خالی است. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (شنبه) در جریان سفر انتخاباتی خود به کرمان در تالار تلاش این شهر و در جمع چندهزارنفری کرمانی‌ها اظهار کرد:در روزهای بسیار مقدس برای هدف بلندمان باید همه توانمان را به کار گیریم. در این ایام جای مرحوم آیت‌الله هاشمی‌فسنجانی خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: کاش می‌شد از حضور آن سیاستمدار بزرگ و مجاهد نستوه به عنوان یار دیرین امام و رهبری استفاده برد. امروز باید راه هاشمی را ادامه دهیم. ما مسیر عدالت و اعتدال واصلاحات را رها نخواهیم کرد.

اهم اظهارات وی در ادامه آمده است:

* باید در روزهای مقدس برای هدف و آرمان بلندمان همه توانمان را به کار بگیریم.

* این روزها، روزهای سرنوشت سازی برای ماست.

* جای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی است.

* امروز ما باید راه هاشمی را ادامه دهیم.

* ما مسیر عدالت و اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد.

* ما در مسیری که در سال 92 با هم عهد بستیم و تا امروز در آن مسیر حرکت کردیم، باید راه را تا پایان و رسیدن به اهداف بلندمان ادامه دهیم.

* از روز نخست با هم تصمیم گرفتیم با صداقت، راستگویی و شفافیت با هم مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم.

* اگر روزی در این کشور دروغ جای خود را پیدا کند، پیشرفت از این کشور رخت بر می‌بندد.

* ما سال ها آمار دروغ و نادرست، حرف‌های دروغ و نادرست را شنیدیم و دیدیم کشور ما در مسیر پرتگاه قرار گرفت.

* امروز دیگر ملت ما آماده شنیدن دروغ جدید در کشور نیست.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌اله هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: به سرعت یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه مجدداً آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جستجو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جستجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جستجوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز / پنجشنبه/۲ تیم امدادی دیگر با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: جسد این مرد امروز توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6088748

دیگر خبرها

  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • رئیسی: ایران کشوری پیشرفته و فناور است/ برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا آماده‌ایم
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است