Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

مردم منطقه مکی آباد منتظر بنر افتتاحیه زیر گذری هستند که بیشتر از یک سال است کلنگ شروعش زده شده است و رانندگان کامیون ها منتظر کم شدن ترافیک کمربندی با افتتاح زیرگذر هستند.

به گزارش سیرجان خبر، بیشتر از یک سال است که مردم مکی آباد منتظر بنر افتتاحیه زیر گذری هستند که بیشتر از یک سال است کلنگ شروعش زده شده است و بیشتر از یک سال است که رانندگان کامیون ها منتظر کم شدن ترافیک کمربندی با افتتاح زیرگذر هستند و چراغ راهنماهای سه زمانه امان مردم منطقه مکی آباد و رانندگان کامیون ها را بریده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر اظهار داشت: از زیر گذر فقط ترافیکش یا قول های بدون عمل مانده است، مکی آباد و دهیادگار با وجود داشتن ۳نماینده در شورای شهر نباید چنین وضعی داشته باشند.

مردم حرف منطقی می زنند چون وقت برای ساخت این زیر گذر بین ۶ماه تا ۱سال است اما چند ماه دیگر باید دومین سال کلنگ زیر گذری که افتتاح نشد را جشن گرفت.

رییس شورای شهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:از نظر شورای شهر مکی آباد زیر گذر لازم نداشت و مشکلش با چراغ راهنمایی و رانندگی حل می شود و چون کامیون ها و ماشین سنگین ها می بایست از جاده اصلی کمربندی در شهرک صنعتی عبور کرده و این جاده برای خودرو های سبک کافی است.

خواجویی اذعان داشت:با وجود این شرایط زیر گذر مکی آباد ساخته و افتتاح می شود که لاین اول این زیر گذر که از چهارراه بیمارستان دکتر غرضی به کمربندی منتهی می شود در حال حاضر کار ساخت آن به پایان رسیده و آماده بهربرداری است.

وی اظهار داشت: لاین دوم زیر گذر که از کمربندی به قسمتی از خیابان حمزه سید الشهدا مکی آباد منتهی می شود که در این لاین باید منازل و مغازه هایی که در داخل این طرح قرار گرفته اند را شهرداری خریداری کند اما بیشتر این املاک سند ندارند و به صورت یک قولنامه عادی هستند، اما با وجود این شرایط شهرداری و شورای شهر قصد خرید و به توافق رسیدن با صاحبان این املاک را دارد که عده ای از صاحبان این املاک تمایل به توافق با قیمت کارشناس را نداشته و قیمت را بالا برده اند که این موضوع باعث کندی روند کار می شود.

رییس شورای شهر سیرجان در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه اظهار داشت:زمان بهره برداری و افتتاح زیر گذر در صورت به توافق رسیدن دوماه افتتاح می شود و درصورت به توافق نرسیدن این افراد به دادگاه معرفی و از طریق قانونی و شکایت روند کار پیگیری می شود و شاید حدود یک سال شاید بیشتر و کمتر از این زمان ببرد.

وی در پایان گفت:هزینه تقریبی زیر گذر مکی آباد حدود سه میلیارد تومان برای لاین اول که توسط شهرداری پرداخت شده است و لاین دوم بیشتر از هفت میلیارد هزینه دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود