Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم استقبال خوبی از رویکردها و برنامه‌های آقای قالیباف دارند گفت: مناظرات بر شانس قالیباف افزود هر چند که قبل از مناظرات نیز شانس ایشان بیشتر بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، نشست خبری اکبر عباسی رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان زنجان امروز به میزبانی خبرگزاری تسنیم استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر عباسی در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد مناظرات روز گذشته و نظرسنجی‌ها در این زمینه اظهار داشت: ما قبل از مناظرات نیز شاهد این بودیم که اقبال مردم نسبت به ایشان خیلی بالاست، بعد از مناظرات نیز نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که مردم به شدت به طرف آقای قالیباف روی آوده‌اند.

وی بیان کرد: بنده در استان زنجان تا ساعت 2:30 بامداد به تبریک‌های مختلف پاسخ می‌دادم در حالی که هنوز دو مناظره نیز باقی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم استقبال خوبی از رویکردها و برنامه‌های آقای قالیباف دارند، تصریح کرد: مناظرات بر شانس قالیباف افزود هر چند که قبل از مناظرات نیز شانس ایشان بیشتر بود.

عباسی بیان کرد: زرهی که قالیباف پوشیده برای پیروزی و حرکت رو به جلو است اما در عین حال ما تابع دستورات و تصمیمات بزرگان اصولگرا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده استقبال مردم از قالیباف را به این شکل ندیده بودم و به نظرم این دوره خیلی متفاوت از دوره‌های قبل خواهد بود، این روزها مردم در جلسات مختلف و دورهمی‌ها خودشان و دعوت‌هایی که از ما می‌کنند نشان می‌دهد این استقبال با دوره‌های قبل متفاوت است.

مشروح نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان زنجان به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

R41375/P1384/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد