Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان نخستین همایش ملی شعر با عنوان «ترنم حماسه» ویژه سرود، ترانه و تصنیف دفاع مقدس آغاز شد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه مندان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی t.hamaseh@honaredefa.ir به دبیرخانه کنگره ملی شعر با عنوان «ترنم حماسه» ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله شیروانی افزود: شناسایی استعدادها و ارزیابی توان ادبی کشور در حوزه سرود، ترانه و تصنیف دفاع مقدس، انتشار مجموعه ای مکتوب از سرود ها، تصنیف ها و ترانه های ارسالی به کنگره، تولید آثار موسیقایی، از سرودها، ترانه ها و تصنیف های منتخب کنگره از دیگر اهداف کنگره ملی شعر با عنوان «ترنم حماسه» است. وی کمک به ایجاد فضای ذهنی و زبانی نو در متن سرود ها، ترانه ها و تصنیف ها و تأمین بخشی از متن سرود، ترانه و تصنیف مورد نیاز، برای تولید آثار موسیقایی دفاع مقدس را از جمله اهداف کنگره ملی شعر «ترنم حماسه» بیان کرد. نخستین کنگره ملی شعر با عنوان «ترنم حماسه» خرداد امسال و همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور