Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@13:49:26 GMT

باقی مانده جاده تیران به سامان تعریض می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۲۳۲۸

باقی مانده جاده تیران به سامان تعریض می شود

تین نیوز |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: 2 کیلومتر باقی مانده از طرح تعریض جاده تیران به سامان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مرتضی فولادی افزود: با فروش زمین های منطقه جدید کارگاهی تیران واقع در کیلومتر 2 تیران سامان که به وسعت 74 هکتار است، اعتبارآزاد سازی و تعریض جاده تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مراحل مزایده زمین های این منطقه کارگاهی در حال انجام است که شامل زمین هایی با کاربری پارکینک، تجاری و کارگاهی است که افراد سرمایه گذار برای مشاغل کارگاهی و تجاری می توانند از این زمین ها خرید کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: با پرداخت هزینه آزاد سازی جاده تیران و سامان و زیر سازی جاده به طول بیش از 2 کیلومتر ، این نقطه پر حادثه به یک جاده با امنیت بالای ترافیکی تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه تعریض این جاده نیازمند خرید بخشی از باغ ها، زیر سازی و آسفالت است؛ گفت: این پروژه نیاز بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار است.

شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

جاده تیران به سامان به طول حدود 20 کیلومتر به دلیل عرض کم جاده به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود که در دوسال اخیر تعریض این جاده صورت گرفته و تنها مسیر 2 کیلومتری میدان ولایت تیران تا سه راهی رضوانشهر هنوز تعریض نشده است.

جاده تیران به سامان یکی از جاده های پرتردد در محدوده شهرستان تیران و کرون است.

عرض کم جاده تیران به سامان و افزایش روز افزون تردد در این مسیر طی سال های اخیر موجب بروز حوادث ناگوار رانندگی شده است به همین دلیل تعریض و چهار خطه شدن این جاده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و در حال اجراست.

شهرستان تیران وکرون دارای ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و۱۵۳ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است

سرمربی پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی