Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی نامزدهای انتخابات در مناظره روز اول به جای ارائه برنامه به رقبای خود حمله کردند.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی خوداز اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در این مناظره توانستند با دیدگاه‌های نامزدها آشنا شوند. البته بعضی نامزدها آمده بودند تا با حمله به رقبای خود جایگاه و رأی به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انتظار این بودکه این نامزدها نظرات، پیشنهادات و برنامه‌های خود را اعلام کنند تا مردم به برنامه آنها رای دهند. در حالیکه برخی از این نامزدها برخورد تهاجمی داشتند و به جای ارائه برنامه شعار می‌دادند. مشخص است که برای هر کشوری حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم اهمیت دارد مهم این است که این نامزدها برنامه دقیق و ریز خود را برای حل این مشکلات بیان می‌کردند نه اینکه حرفهای کلی و شعاری بزنند. مردم دیگر با برخی واژه ها وشعارها آشنایی دارند و این شعارها شاید در گذشته اثر و کاربردی داشته باشد ولی اکنون دیگر اثرش را از دست داده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مردم دراین مناظره متوجه شدند برخی نامزدها برنامه آنچنانی ندارند خاطر نشان کرد: برخی نامزدها گفتند چرا به فلان وعده عمل نشده است؟ درست است که برخی وعده‌ها 100 درصد محقق نشده است اما به جای آنکه به این پرداخته شود که چرا آن وعده کاملا تحقق نیافته وریشه های آن چه بوده است، به دولت حمله شد. بهتر بود این نامزدها به جای حمله برنامه‌های خود را ارائه می کردند زیرا گوش مردم از شعار دادن پر شده است.

کاشفی در پایان گفت: در مجموع مناظره ها را فرصت خوبی می‌دانم تا مردم بتوانند با دیدگاه های نامزدها در حوزه های مختلف آشنا شوند و بهتر بتوانند در انتخابات تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پایان یک رقابت

در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند.در یکی دو دهه گذشته در رشته های مختلف رقابت جذابی بین قهرمانان در بعضی از رشته ها شکل گرفته است.یکی از آنها رقابت مسی و رونالدو رقبای تمام نشدنی بود که مانند تمامی قهرمان ها و اسطوره‌ها به پایان کار خود رسیدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران