Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: امروز تیمهای ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا از فرودگاه اردبیل وارد استان شدند که جمع تیمهای حاضر در اردبیل به ۸ تیم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز در حاشیه ورود تیهای ملی والیبال امیدهای آسیا به اردبیل در جمع خبرنگاران در فرودگاه اردبیل اظهار داشت: به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا تا پیش از ظهر امروز تیمهای ازبکستان، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران وارد استان اردبیل شده بودند که عصر دیروز نیز جلسه تمرینی مشترکی با حضور تیمهای ملی ایران و ازبکستان در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس برنامه در حال حاضر تیمهای والیبال امید تایلند،سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد فرودگاه اردبیل شدند و با حضور این تیمها در حال حاضر 8 تیم از 11 تیم شرکت‌کننده در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل حضور دارند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیلبیان کرد: تیمهایی که امروز وارد اردبیل شدند به محل اسکان خود در شهرستان سرعین راهنمایی می‌شوند و بعد از استراحت تمرینات خود را تا روز برگزاری مسابقات در سالنهای پیش‌بینی شده برگزار خواهند کرد.

فلاحی از آماده‌باش مراکز اسکان و هتلهای اقامت تیمهای والیبال امیدهای آسیا در سرعین خبر داد و گفت:‌ هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با اسکان و حمل و نقل تیمهای حضور یافته در اردبیل وجود ندارد و امیدواریم که روز دوشنبه شاهد برگزاری نخستین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا بدون هیچ عیب و نقصی باشیم.

وی تصریح کرد: نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود که از تمامی هم‌استانیهای غیور دعوت می‌کنیم با حضور خود در این بازی تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کنند تا با کسب نتیجه مطلوب در پایان این مسابقات شاهد صعود تیم ملی والیبالایران به مسابقات جهانی باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P1384/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا