Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@13:56:15 GMT

آذین‌بندی حرم حضرت عباس(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه + عكس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۴۲۴۱

آذین‌بندی حرم حضرت عباس(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه + عكس

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، به مناسبت اعیاد مبارك شعبانیه و به‌ منظور بزرگداشت این اعیاد، قسمت خدمات حرم مطهر حضرت عباس(ع) اقدام به آذین‌بندی حرم مطهر كرده است.

ماه شعبان المعظم شاهد میلاد انوار مطهر امام حسین(ع)، امام زین‌العابدین(ع)، امام زمان(عج)، حضرت عباس(ع) و حضرت علی اكبر(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به همین مناسبت بارگاه منور و ملكوتی علمدار كربلا، حضرت عباس بن‌علی(ع) سراسر آذین‌بندی شده و نشانه‌های شادی و سرور در جای جای صحن مطهر عباسی قابل مشاهده است.

همچنین گلدسته‌ها و دیوارهای خارجی حرم مطهر با چراغ‌های رنگین آذین‌بندی شده و پرسنل و دست‌اندركاران حرم مطهر خود را برای برگزاری هرچه با شكوه‌تر این اعیاد و خدمت‌رسانی به زائران آماده می‌كنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: هدف اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات نه تنها بازسازی ساختمان‌ها و اماکن متبرکه، بلکه مهم‌ترین راهبرد و نگاه اصلی این ستاد، احیای امر اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت است.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم در حاشیه این دیدار با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی نذورات جمع آوری شده ویژه بازسازی عتبات عالیات در استان اصفهان گفت: تکمیل صحن حضرت زینب (س) برای سال آینده به نقطه خوبی می‌رسد و ۱۲۰ هزار نفر را حداقل کنار حرم امام حسین (ع) می‌تواند اسکان دهد.
جعفر عسگری با اشاره به اینکه این استان در چهار طرح اصلی و بزرگ در عتبات عالیات

حضوری فعال دارد، افزود: تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ساخت صحن حضرت امام باقر (ع) در کاظمین، ساخت نیم ضریح امام حسین (ع) و طرح توسعه حضرت سلمان فارسی در مدائن این چهار طرح هستند.

دیگر خبرها

  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • عکس/ شستشوی حرم حضرت عباس(ع)
  • حال و هوای زیارت در یک روز بهاری حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی