Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این مسابقات بین‌المللی با حضور 140 تیم از 11 کشور دنیا از جمله کشورهای اتریش، آلمان، چین، فرانسه، عراق، هند و پاکستان به مدت دو روز در دانشگاه امام علی (ع) یزد برگزار شد.
در این رقابت‌ها 452 سازه ماکارونی در پنج گرایش مختلف با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در گرایش راندمان دانشجویی به ترتیب دانشگاه ‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های یزد، کرمانشاه و زنجان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گرایش هدفمند نیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد مقام اول، دبیرستان پارسای اصفهان مقام دوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی مقام اول گرایش سنگین را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در این بخش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد دوم شد و دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مقام سوم را به دست آورد.
در قسمت ستون فشاری نیز تیم‌های فولاد سازان کیوان، دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در گرایش المان شهری نیز تیم‌های دانشکده رقیه(س) و دانشکده امام علی(ع) و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد عناوین برتر ار کسب کردند.
در گرایش پل عابر پیاده زیبا نیز تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد توانستند مقام های برتر این گرایش را کسب کنند.
دانشگاه فنی و حرفه‎‎ای یزد از اولین موسسات آموزش عالی در استان است و هم‎‎اکنون 12 هزار دانشجو در قالب 9 دانشکده و 102 کد رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
استان یزد دارای 100 هزار دانشجو و 60 مرکز آموزش عالی است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
nayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان