Web Analytics Made Easy - Statcounter

میردولت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سال جدید پر از حضور فیلمسازان در عرصه رقابتی فستیوال‌های جهانی است و حضور فیلم فیلم سراب به جشنواره‌ فیلم و عکس پنج قاره اثر مریم صبوری و محصول انجمن استان دلیل خوبی برای پیوستن فیلمسازان جدید و ادامه دادن راه افتخار فیلمسازان پیشکسوت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با ادامه روند حمایت مسؤولان استانی خبرهای خوبی را از فیلمسازان استان اردبیل بشنویم.

دبیر منطقه پنج کشور افزود: فیلم کوتاه «یک آن» محصول انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به کارگردانی نقی نعمتی به بخش مسابقه چهل و پنجمین جشنواره ملل اتریش راه یافته است و با آثاری از کشورهای مختلف به رقابت خواهد پرداخت.

موسوی بیان کرد: از ویژگی‌های جشنواره ملل که یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه به‌شمار می‌آید، برگزاری جلسات بحث آزاد میان داوران، فیلم‌سازان و مخاطبان بعد از هر سانس نمایش فیلم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل چهل و پنجمین دوره این جشنواره 2 تا 8 ژوئن برابر با 12 تا 18 خرداد در شهر لنزینگ اتریش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه