Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مردم انقلابی و شهیدپرور کاشمر صبح امروز پیکر پاک سرباز مدافع مرزهای کشور را پس انجام تشریفات نظامی از میدان مرکزی به سمت زیارتگاه شهید مدرس تشییع کردند و پس از اقامه نماز پیکر شهید حسین طاهریان را در گلزار شهدای زیارتگاه شهید مدرس خاکسپاری کردند و دقایقی با نوحه‌سرایی به سر و سینه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که سردار ماشاالله جانثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه، محمد حسن فرهادی فرماندار کاشمر، نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی، خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار پیگیری مقامات و مسؤولان کشوری برای مجازات عاملان این اقدام تروریستی در به شهادت رساندن 9 مرزبان کشور شدند.

امام جمعه کاشمر نیز پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید مدافع مرزهای کشور با محکوم کردن حادثه تروریستی در جنوب شرقی کشور در منطقه میرجاوه گفت: شهادت در حقیقت، خط و نشانی مبنی بر حرکت بندگان خود در مسیری است که شهدا با خداوند متعال عهد و پیمان بستند و آنها همواره تا رسیدن به شهادت در راهی که گام نهاده اند، استوار ایستاده اند.

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه شهادت، امتیاز و برجستگی است که شامل همه خوبان هم نمی شود اضافه کرد: همه مومنان و مسلمانان با عهد و پیمانی که با خداوند متعال بسته اند، باید ثابت قدم بمانند و نسبت به امور جامعه و سایر مسلمانان نیز بی‌تفاوت نباشند.

وی با اشاره به اینکه تأکید شهید امروز خطاب به جامعه اسلامی این است که نباید دست شما به طرف کسانی که با انگشتان خود، خون من را ریختند، دراز کنید، افزود: به شهادت رسیدن تعدادی از مرزبان جان برکف در هفته گذشته گواه روشنی بر سند جنایت آمریکایی است که چراغ سبز نشان می دهد، با دعوت به مذاکره به ما وعده خوشبختی می‌دهد، اما از آن طرف دست به چنین جنایت هایی می زند.

امام جمعه کاشمر تأکید کرد: مطمئن باشید، خون پاک شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی را زنده نگه می دارد، در این مسیر، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مدیون فداکاری‌ها، رشادت‌های شهدا و خانواده‌های آنها هستند.

گفتنی است؛ حسین طاهریان سرباز وظیفه 20 ساله کاشمری چهارشنبه شب گذشته به همراه 11 مرزبان دیگر در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست، مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفت که در این حادثه تروریستی سه نیروی کادر، 6 سرباز وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا

کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی، دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم نامگذاری همزمان ساختمان‌های آموزشی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور بصورت مجازی به نام شهدای دانشجوی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار و بصورت ارتباط تصویری امکان شرکت مراکز استان‌ها در آن فراهم گردید.

در کرمان، خانواده شهید مکرمه حسینی در سالن کنفرانس ستاد دانشگاه پیام نور استان کرمان حضور یافتند و کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی نامگذاری شد.

گفتنی است شهیده مکرمه حسینی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و عضو کانون دانشجویی هلال احمر بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سال گذشته آسمانی شد.

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه