Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شروع بکار مجدد سایت نمایشگاه بین المللی تبریز و فک پلمب سالن‌های آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تستیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حسین نجاتی از شروع بکار مجدد سایت نمایشگاه بین المللی تبریز و فک پلمب سالن‌های آن خبر داد واظهار داشت: پس از پیگیری‌های مجدانه مسئولان استانی و در رأس آن استاندار آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز طبق کمیسیون ماده 21 (نحوه واگذاری اراضی ملی کشاورزی و منابع طبیعی در استان) عرصه سایت نمایشگاهی به مدت یکسال به اجاره داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای آتی نیز در دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نحوه واگذاری قطعی سایت نمایشگاهی مورد بررسی نهائی قرار خواهد گرفت.

نجاتی در خصوص روند اجرای تقویم نمایشگاهی نیز اظهار داشت: تا این لحظه یکی از برنامه‌های تقویم نمایشگاهی به تعویق افتاده که با تلاش و همکاری مسئولان نمایشگاه و این سازمان، تاریخ جدید و نحوه برگزاری آن اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بار دیگر با تقدیر از اعضای کمیسیون ماده 21، از پیگیری‌های دلسوزانه استاندار آذربایجان شرقی و همچنین رئیس کل دادگستری استان مبنی بر برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات پیش روی نمایشگاه بین المللی تبریز قدردانی و ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تقویم نمایشگاهی شاهد رونق فضای کسب و کار در استان باشیم.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز