Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شجاع نوری از مدیران سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفت‌و گو با خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛جمع‌بندی خود را از جشنواره جهانی امسال نسبت به سال گذشته اینگونه بیان کرد: امسال وقت بیشتری برای برنامه‌ریزی داشتیم، بنابراین توانستیم در همه زمینه‌ها همچون انتخاب فیلم‌ها، دعوت از مهمانان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی کیفیت بهتری برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توانستیم برای دعوت فیلم‌ها از منبع اصلی استفاده کنیم و از طریق فستیوال‌ها به این کار اقدام نکردیم.
وی افزود: در کل جشنواره امسال نسبت به سال گذشته نظم بیشتری داشت و مایه خوشحالی است.
وی در پاسخ به این سوال که اگر برای سال آینده در تیم برگزاری جشنواره باشید چه حذف و اضافه‌هایی را انجام می‌دهید، بیان کرد: ابتدا همه تلاشمان بر این است که کاخ جشنواره داشته باشیم یعنی به سمت رسیدن به این هدف هم می‌رویم و می‌دانیم که اگر به این هدف برسیم تغییر اساسی در برگزاری جشنواره رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: از تغییرات دیگری که می‌خواهیم انجام بدهیم اما در توانمان نیست می‌توانم به داشتن برخی از مهمان‌های خیلی طراز اول اشاره کنم البته چون این افراد برنامه‌ریزی‌های دو ساله و سه ساله دارند ما نمی‌توانیم تا دو تا سه سال آینده را برنامه‌ریزی کنیم. به طور مثال جشنواره کن از حالا فکر می‌کند که چهار سال بعد بزرگداشت چه کسی را برگزار کند و چه کسانی را دعوت کند.
وی در جواب به این سوال که آیا فیلمسازانی بوده‌اند که از طریق این جشنواره پیشنهاد تولید مشترک داده باشند، گفت: بله. فیلمسازانی از کشورهای بالتیک، چین و ترکیه پیشنهاد تولید مشترک داده‌اند و تا جایی که می‌دانم همکاری ما با این کشورها در مراحل اولیه قرار گرفته است.
شجاع نوری درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به صورت مشترک با دیگر کشورها عنوان کرد: در صورتی که پیشنهاد تولید یک کار مشترک را داشته باشم قطعا چنین فیلمی را می‌سازم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد

به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» اثر باقر شریف القرشی به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

این اثر ذکر گوشه هایی از فضایل و مناقب اخلاقی رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و اهل بیت ایشان است.

نگارنده در این کتاب در چهارده بخش جداگانه هر یک از معصومین علیهم السلام را محور بحث قرار داده و درباره آن بزرگواران به ویژگی‌های بارز اخلاق و رفتاری اهتمام ورزیده و تلاش نموده تا خوانندگان را با این زاویه از شخصیت آنان آشنا سازد.

استفاده از کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام، رفتار ایشان در برابر دوستان و مواضعشان در مقابل مخالفان و توصیف‌های دیگران درباره آنان از جمله منابعی بوده که مصنف از لابه لای آن‌ها، به دنبال تحقق هدف خود بوده است.

همچنین صبر، ورع، زهد، ارشاد، کرامت ورزیدن، مخالفت با جهل و بخل، و نیکی به دوست و دشمن از برجسته ترین شاخصه های مشترک اخلاق در میان این نورهای پاک معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این اثر می توانند به ساختمان معاونت فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به آدرس قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 6 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02532131307 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی