Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ عباس محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان مرکزی گفت : همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط با حضور جمع کثیری از شهروندان و با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما در محل برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در پایانه صادراتی گل برگزار شد

وی تصریح کرد: در این همایش ورزشکاران عضو کمیته های هیات همگانی به اجرای ورزش پرداختند ودر پایان نیز به به قید قرعه جوائز نفیسی اهداء گردید

محمدی افزود: جایزه ویژه این همایش توسط خیرین تامین شده بود به بصورت قرعه کشی به یک کودک رسید

معاون ورزشی اداره کل بیان داشت: این همایش با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ، هیات ورزشهای همگانی استان ، فرمانداری محلات ، اداره ورزش وجوانان شهرستان محلات ، هیات همگانی شهرستان محلات ، شهرداری محلات و خیرین برگزارشد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های ویژه یحیی را کامل ببینید

به گزارش ورزش سه، اگرچه پخش گفتگوی ویژه یحیی گل‌محمدی در استودیوی آنتن توجهات زیادی را به خود جلب کرده و در فضای مجازی بازتاب کم نظیری داشته اما احتمالا بسیاری از هواداران دوست داشته باشند که این مصاحبه را به صورت کامل یک‌بار دیگر تماشا کنند.

این‌ گفتگو از روز گذشته به صورت بخش‌های خبری و ویدئویی در اختیار مخاطبان ورزش سه قرار داشته اما حالا فایل کامل این مصاحبه در اختیار مخاطبان آنتن قرار گرفته و می‌توانید این مصاحبه را یک‌بار دیگر در تلویزیون اینترنتی آنتن تماشا کنید.

یحیی گل‌محمدی در این مصاحبه پیرامون جدایی خود از جمع سرخپوشان صحبت‌ کرده و همچنین توضیحاتی را در مورد مسائل مختلف از جمله کنار گذاشتن رامین رضاییان و سید جلال حسینی و جذب مهاجم خارجی پرسروصدای سوئدی، نبیل باهویی، ارائه داده است.

گل‌محمدی که برای دوره‌ای طولانی قلب خط دفاعی تیم ملی را در اختیار داشت، درباره ماجراهای تیم ملی ایران از جام ملت‌های ۱۹۹۶ تا جام جهانی ۲۰۰۶ صحبت کرده و به خصوص درباره اتفاقات تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ و دودستگی این تیم توضیحات جالبی را داده است.

همچنین سرمربی سابق پرسپولیس درباره آینده خود برای اولین بار صحبت کرده و گفته که هیچ گاردی برای پذیرفتن هدایت سایر تیم‌های مدعی ندارد و پیشینه پرسپولیسی او تاثیری در این ماجرا نخواهد داشت.

مصاحبه کامل یحیی گل‌محمدی در آنتن را می‌توانید اینجا ببینید.

دیگر خبرها

  • ترافیک ۱۳نفره در انتخابات ریاست یک فدراسیون!
  • پیاده راه در هسته مرکزی و المان در ورودی‌های آمل ساخته می‌شود
  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • حرف‌های ویژه یحیی را کامل ببینید
  • بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار
  • فرشاد حیدری گزینه بانک کشاورزی برای مدیرعاملی / فرشاد حیدری کیست؟