Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه بسیاری از محصولات کشاورزی آلودگی شیمیایی دارند، گفت: ارگانیک کردن محصولات کشاورزی نیاز به کار کارشناسی دارد که باید دستگاه های مرتبط در این عرصه وارد عمل شوند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل ازخانه ملت،بهروز بنیادی درباره ضرورت ارگانیک کردن محصولات کشاورزی، گفت: ارگانیک کردن محصولات کشاورزی نیاز به کار کارشناسی و اقدامات طولانی مدت دارد زیرا اقدامی زمان بر است، اما این مهم به منزله بی توجهی به بحث ارگانیک کردن این محصولات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارگانیک کردن محصولات کشاورزی اگرچه زمان بر است اما لازم است کلید شروع آن در سطح کشور زده شود زیرا بسیاری از محصولات ما به ارگانیک کردن نیازمند است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بسیاری از محصولات کشاورزی آلودگی شیمیایی دارند و بر اساس آخرین آمار حدود 30 الی 35 درصد محصولات مختلف به جهت مصرف بی رویه سموم و آنتی بیوتیک ها آلوده هستند.

وی یادآور شد: آلوده بودن محصولات کشاورزی به سموم و آنتی بیوتیک ها منجر به افزایش مقاومت های میکروبی شده و برای سلامتی انسان خطرناک است لذا باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همه دستگاه های مرتبط باید برای ارگانیک کردن محصولات کشاورزی تلاش کنند، گفت: تمرکز بر ارگانیک کردن محصولات کشاورزی همت همه جانبه نیازمند است و تنها این وظیفه نباید بر دوش وزارتخانه های بهداشت و جهاد کشاورزی سنگینی کند بلکه لازم است دیگر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

پایان پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان