Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز شنبه در دیدار حجت الاسلام حسن روحانی با مردم کرمان در سالن تلاش این شهر افزود: در وضعیت کشور ما امکان پذیر نیست که در یک دوره چهار ساله از تلاش ها نتیجه گرفت، طوریکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تا به حال هیچ رئیس جمهوری نتوانسته همه وعده هایی که داده است را به نتیجه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید زیربناها را آماده کرد و یک به یک پیش برد تا در دور دوم از تمام برنامه ریزی های انجام شده نتیجه جدی گرفته شود.
هاشمی گفت: خواهش و عهد می کنم به توصیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه باید راه روحانی ادامه پیدا کند و برای دومین بار برای رئیس جمهوری انتخاب شود، عمل کنند.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با قانون اساسی و عملکرد چند دهه خود نشان داده که مردم می توانند سرنوشت خود را به دست خود تغییر دهد.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم با شرکت در انتخابات می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند و بی شک شرکت در هر انتخابات وظیفه آحاد ملت است.
وی اظهار کرد: دولت با برنامه ریزی چهار ساله توانسته زیربنای فعالیت خود را آماده کند و در دور دوم باید از این فعالیت ها میوه بچینند.
هاشمی گفت: در کتاب خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی می بینیم که حجت الاسلام روحانی در تمام شرایط پس از انقلاب در کنار ایشان بوده و هر هفته یا 10روز دیدار داشته اند.
وی افزود: همچنین در کنار هشت سال دفاع مقدس و هشت سال دوران سازندگی روحانی در کنار آیت الله هاشمی بوده و مسائل امنیتی و اجتماعی کشور را درک رده و سابقه وافری از ایشان را در افکار و افعال حجت الاسلام روحانی خواهید دید.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در کرمان نیز گفت: مردم قدر کسانی که عمر شریف خود را برای عزت و آبادانی دین و دنیایشان گذاشته اند، می دانند و ذهن های دروغ پرداز را نیز می شناسند.
محمدعلی کریمی افزود: حضور شما را در دیار مرد بزرگ تاریخ معاصر و افتخار ایران، آیت الله هاشمی رفسنجانی، زادگاه شهید باهنر و خطه دلاورمردان لشکر 41 ثارالله گرامی می داریم.
وی بیان کرد: امروز برای دوازدهمین دوره آمده ایم تا برای دومین بار با دکتر روحانی همراه باشیم و با سردار سازندگی میثاق ببندیم راهی که سال 92 با هدایت آن بزرگمرد آغاز کردیم در نیمه رها نمی کنیم و با رای خود در 29 اردیبهشت پشتوانه محکمی می سازیم تا حجت الاسلام روحانی بتوانند با صلابت هرچه بیشتر این راه را به سرانجام برسانند.
کریمی اظهار کرد: شما پرچمدار تدبیر و امید هستید و استوار باشید ما هم دوباره البته با تکیه بر همان عهد پیشین خواهیم آمد و با شما خواهیم بود برای ایران و برای اسلام.
حجت الاسلام حسن روحانی امروز (شنبه) در سفر انتخاباتی خود با استقبال مسئولان و مردم وارد کرمان شد و در سالن تلاش سخنرانی کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ محسن افشار درباره راه اندازی طرح بی آر تی در کمالشهر اظهار کرد: بی آر تی به عنوان یک طرح مستقل و ویژه هنوز در کمالشهر مصوب نشده است اما طبق قولی که شهرداری کرج به شهرداری کمالشهر داده، بنا شده که شهرداری کمالشهر فضای مورد نظر برای خطوط و مسیر بی آر تی مورد نظر را فراهم و مشخص کند. سپس با مساعدت شهرداری کرج بی آر تی از میدان حصارک تا کمالشهر ادامه پیدا کند.

وی افزود: در این راستا مشاور ترافیکی انتخاب و مقرر شده ضمن بررسی بلوار، ایرادات مطرح و اصلاحیه‌های مورد نیاز انجام شود. سپس پیمانکار مورد نظر شروع به فعالیت کرده و در آینده بی آر تی از مسیر مذکور وارد کمالشهر شود.

افشار در خصوص روشنایی معابر در برخی از مناطق کمالشهر اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و اداره برق مهرشهر برای رفع خاموشی‌های معابر و جابه‌جایی تیرهای مزاحم منعقد شده است، به گونه‌ای که خرید لوازم و مصالح با شهرداری و اجرا و جابه‌جایی بر عهده اداره برق باشد.

وی افزود: بر این اساس لایحه‌ای تنظیم و در شورای شهر به تصویب رسید و در کمیته انطباق نیز تایید شده است. بنابراین تیرهایی که باید جابه‌جا شود، مشخص شده و از روزهای آینده جابه‌جایی‌ها طبق اولویت صورت خواهد گرفت.

افشار درباره نیاز به روشنایی در پیشاهنگی گفت: یک بخشی از این روشنایی مربوط به بلوار شهید باکری روبه‌روی ناحیه خدمات شهری است که در اولویت قرار گرفته و بخش دیگر مربوط به انتهای بلوار شهرداری است که خیری هزینه مصالح آن را تقبل کرده است و بخشی دیگر هم مربوط به روشنایی تیرهای برق کوچه‌ها است که در حال پیگیری هستند.

افشار درباره ادامه بازگشایی معبر ۴۵ متری در گلستان ۱۴ گفت: این معبر هم اکنون بازگشایی و با مشاور مربوطه تفاهم‌ شده است. همچنین مقرر شده شهرداری نقشه برداری آن را انجام داده و در اختیار مشاور مربوطه قرار دهند تا ملاحظات ترافیکی آن را به شورا بدهند.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکار آماده ‌است که جدول کشی، آسفالت و زیرسازی و خط سلامت این مسیر را انجام دهد. این معبر که معبر مهمی بوده و هم‌عرض خیابان بهشتی است تا خیابان فجر ۴ باز است و کمالشهر را به خرمدشت متصل می‌کند و در ادامه به چهارباغ نیز متصل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903358

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد