Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی کسب رتبه‌ی نخست رشته‌ قرائت در پنجمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام توسط معصومه حمیدی فرزند جانباز احمدحمیدی؛ غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین این افتخار بزرگ را به جامعه آموزشی و قرآنی استان قزوین تبریک گفتند و برای این دانش آموز ایمانی آرزوی توفیقات بیشتر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین آمده است.

در آستانه‌ بزرگداشت هفته‌ جانباز، میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، علمدار بی‌بدیل کربلای حسینی، شاهد افتخار آفرینی فرزندی از تبار جانبازان سرافراز هستیم.

در این ایام بزرگ، معصومه حمیدی، فرزند جانباز احمد حمیدی که به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دوره‌ی مسابقات بین‌ المللی قرآن دانش‌ آموزان جهان اسلام، انتخاب و شرکت کرده بود، مقام اول رشته قرائت این مسابقات را از آن خود نموده و افتخاری بزرگ برای خانواده‌ جانبازان ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانبان از تلاش ماندگار این فرزند گرانقدر و پشتکار ستودنیش در فراگیری منبع وحی الهی، قرآن کریم، تشکر و قدردانی نموده، بهروزی و موفقیت‌ های روز افزون را از خداوند بزرگ برای ایشان خواهانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد