Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:11:10 GMT

خسارت 12 میلیارد ریالی سیل به جاده های شهرستان ماهنشان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۶۰۶۵

خسارت 12 میلیارد ریالی سیل به جاده های شهرستان ماهنشان

سید جلال خلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل شامگاه روز جمعه در شهرستان ماهنشان به مسیرهای روستایی زمایین - انگوران - ا کیز قشلاق و خاینیک خسارت زد.
وی اظهارکرد: علاوه بر این مسیرها خسارت هایی نیز به مسیرهای فرعی روستاهای ایلی بلاغ به ابراهیم آباد در محدوده روستای برون قشلاق وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: 80 درصد از پل ها و آبروهای مسیرهای فرعی و روستایی بخش انگوران و ماهنشان به علت سیلاب مسدود شده و نیاز به دریواسیون و تنقیه دارد .
خلیلی به اقدامات انجام شده در حوزه راه شهرستان ماهنشان اشاره و اظهار کرد: بلافاصله پس از فروکش کردن سیل سطح جاده های مسیرهای روستایی و فرعی تیغ زنی و ارتباط در مسیرهایی که مسدود شده بود، برقرار شد.
وی ادامه داد: در مسیرهایی که سیل به آن خسارت وارد کرده بود گشت زنی شده تا نقاطی که نیازمند اصلاح و مرمت باشد، شناسایی شو د
به گزارش ایرنا، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: خدمات رسانی برای پاکسازی راه های روستایی سیل زده با هفت دستگاه ماشین آلات و ١٢نفر نیروی راهداری به طور شبانه روزی در این شهرستان انجام شد.
شهرستان ماهنشان با 5٠ نیروی انسانی ٢٨ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در چهار راهدارخانه به صورت شبانه روزی آماده انجام عملیات راهداری زمستانی و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران عبوری از جاده های این شهرستان هستند.
شهروندان و رانندگان در صورت نیاز به خدمات راهداری با شماره 141 و یا شماره 02436222255 اداره راهداری و حمل و نقل جاده های شهرستان ماهنشان تماس برقرار کنند.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد