Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای در پی توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه، گفت: مراجع ذی‌الصلاح ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.

به گزارش ایسنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


خبر توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیة والثناء) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(علیهم السلام)، اسلام و مقدسات اسلامی است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف و تأثر شدید گردید و موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علماء و مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم» را آزرده خاطر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذی‌الصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.


لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.


همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌نمائیم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد