Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@14:45:16 GMT

مسافرین از وسایل نقلیه عمومی برون شهری استفاده نمایند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۶۳۰۴

مسافرین از وسایل نقلیه عمومی برون شهری استفاده نمایند

رئیس انجمن صنفی حمل و نقل شهرستان های صومعه سرا ، فومن، شفت وماسال با اشاره به سفر ایمن با استفاده از وسایل نقلیه عمومی گفت: مسافرین به جهت پوشش بیمه ای کامل از وسایل نقلیه عمومی برون شهری استفاده نمایند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر؛ رئیس انجمن صنفی حمل و نقل شهرستان های صومعه سرا ، فومن، شفت وماسال در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این انجمن درحوزه چهار شهر ستان فومن ، صومعه سرا ، شفت و ماسال فعالیت مستمر دارد اظهار داشت : تمام عزم خود را برای ارائه خدمات مطلوب در کوتاه ترین زمان برای مسافر قرار داده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم برزوی با اشاره به اینکه دفتر این انجمن در شهرستان صومعه سرا مستقر است اظهار داشت : این انجمن در حوزه فعالیت خود متشکل از شش شرکت اتوبوس ، چهار شرکت سواری ، و دو شرکت مینی بوس در بخش حمل ونقل جاده ای در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است .
برزوی صومعه سرائی با اشاره به اینکه اکثر اتوبوس هااین محور با ایمنی بالاو (وی آی پی ) VIP هستند افزود : انجمن صنفی مذکور برای ارائه خدمات مطلوب با بیش از 530 راننده جابجایی مسافران راانجام می دهد .
وی از راه اندازی سامانه فروش بلیط بصورت اینترنتی برای اولین سال در این انجمن خبر داد و اظهار داشت : این کار برای آسایش و رفاه بیشتر مسافران و شهروندان صورت گرفته است که با استقبال خوب مسافرین شهرستان های صومعه سرا و فومن از خرید بلیط اینتر نتی روبرو شده ایم .
وی با اشاره به اینکه برای یک سفر ایمن از وسایل نقلیه عمومی می توان استفاده کرد اظهار داشت : مسافرین و شهروندان برای مسافرت ،می توانند برای داشتن ایمنی سفر از و سایط نقلیه عمومی به جهت کامل بودن پوشش بیمه ای استفاده نمایند.
وی افزود: در خصوص تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده 11و شرکت ها ی حمل ونقل کمیسیون ماده 13 در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قابلیت پیگیری دارد .
برزوی صومعه سرائی ایمنی وسایل نقلیه را یک اصل برشمرد واظهار داشت : کلیه شرکت ها قبل از اعزام وسائل نقلیه می بایست ابتدا از نظر فنی کنترل شوند در صورت نداشتن هرگونه نقص نسبت به دایر نمودن سرویس اقدام نمایند .
وی با اشاره به اینکه در سفر های نوروزی امسال با استقبال بیشتر مسافران و گردشگران از ناوگان حمل و نقل و اتوبوس های این شرکت نسبت به سال های قبل بوده ایم اظهار داشت : در ایام نوروز شرکتهای مسافربری توانستن با بستن قراردادهای با شرکت های در استان های همجوار ظرفیت های اتوبوس ها را افزایش دهند .
رئیس انجمن صنفی حمل و نقل شهرستان های صومعه سرا ، فومن، شفت وماسال در ادامه تصریح کرد : این شرکت توانست از شروع مسافرت های نوروزی تاپایان آن ظرفت مدت 22روز با 519 دستگاه اتوبوس نوسازی شده بیش از 10هزار و 625 نفرجابجایی مسافر را داشته باشد .
وی تصریح کرد : رانندگان می باید ضمن رعایت قوانین و مقررات نسبت به رعایت اخلاق حرفه ای که خود یکی از آیتم های حقوق شهروندی است در هیج شرایطی بدون صورت وضعیت سفر نکنند .
وی افزود : تمام تلاش اعضای انجمن این است که سفری راحت و ایمن برای مسافران فراهم کنند بطوری که خوشبختانه امسال هیچگونه تصادفی اتوبوس های مانداشته اند .
رئیس انجمن صنفی حمل و نقل شهرستان های صومعه سرا ، فومن، شفت وماسال افزود : همان گونه که حمل و نقل نقش مهمی در اقتصاد بر عهده دارد باید متناسب با همین جایگاه، افق فرهنگی خود را نیز تعریف کند.
. ابراهیم برزوئی صومعه سرائی در ادامه افزود : باتوجه به آغاز اردو های دانش آموزان که در فصل بهار شروع می شود از مدیران مدارس و دانشگاه ها خواست در راستای ایمنی دانش آموزان و دانشجویان از قرار داد انفرادی با رانندگان اتوبوس و مینی بوس جهت اعزام دانش آموزی خودداری کنند و قبل از اعزام دانش آموزان و حتی دانشجویان با انجمن حمل ونقل قرار داد تنظیم کنند .
وی در پایان از تلاش ها و حمایت های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان ، فرمانداران شهرستان های صومعه سرا ، فومن ، شفت و ماسال ، ، پلیس راه گیلان ، و رئیس کانون انجمن های صنفی شرکت های مسافربری گیلان و از زحما ت علی بی آزار ریاست قبلی انجمن صنفی تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در مدت زمان یک سال گذشته ۴۳۴ فقره پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تمامی پرونده‌های تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای شده است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل برای رسیدگی به کمیسیون‌های حقوقی ارسال شده که همه پرونده‌ها به منتج به صدور رای شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده‌ها رای نهایی صادر شد و از نظر تعداد پرونده تشکیل شده در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع گشت‌های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط پرسنل این مجموعه، پنج هزار و ۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 750118

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال