Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر تحت تاثیر آخرین‌تلاش‌های تیم‌ها قعر جدول برای فرار از خطر سقوط و همچنین نبرد تیم‌های نیمه بالای جدول برای کسب شانس سهمیه آسیایی است. همچنین گلزنان برتر لیگ در تلاش برای کسب عنوان آقای گلی خواهند بود.

پدیده - استقلال؛ تلاش برای پس گرفتن جایگاه دومی

تیم فوتبال استقلال تهران در مشهد دیدار دشواری مقابل پدیده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهاجری پس از 5 پیروزی پیاپی در 2 بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی شکست خوردند و به دنبال جبران مافات در این دیدار خانگی خواهند بود.

با این حال این بازی شاید آخرین فرصت منصوریان برای پس گرفتن جایگاه دوم جدول خود از تراکتورسازی باشد و اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد ممکن است دیگر جبران آن ممکن نباشد.

پیکان - سایپا؛ جنگ خودروسازان و تلاش نارنجی‌پوشان برای بقا

تیم فوتبال سایپا با وجود فاصله 5 امتیازی با سیاه‌جامگان هنوز خطر اندکی را برای سقوط احساس می‌کند و برای رهایی از این خطر نیاز به گرفتن امتیاز از پیکان دارد. از طرفی شاگردان جلالی هم شانس اندکی برای رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول و کسب سهمیه دارند.

این دیدار فرصت خوبی برای منشا خواهد بود تا فاصله خودش را با صدر جدول گلزنان کاهش دهد.

نفت تهران - صبای قم؛ سرنوشت ماندن صبا بار دیگر در دستان دایی

نفت جزو معدود تیم‌های لیگ برتر است که نه خطر سقوط احساس می‌کند و نه شانس کسب سهمیه دارد. شاگردان دایی منتظر پایان فصل و آماده شدن برای فینال جام حذفی هستند. ولی در سوی دیگر صبایی‌ها رقابت‌ شانه به شانه‌ای با سیاه‌جامگان برای بقا در لیگ برتر دارند و 3 امتیاز این بازی از نان شب برایشان واجب‌تر است.

علی دایی به عنوان سرمربی نفت که فصل گذشته روی نیمکت صبای قم قرار داشت توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و بار دیگر سرنوشت بقای صبا در دستان او قرار دارد.

استقلال خوزستان - گسترش فولاد تبریز؛ شانس اندک شاگردان پورموسوی

دیداری که تحت تاثیر گرد و غبار خوزستان قرار دارد شاید بی‌تاثیر ترین بازی هفته میان دو تیم میانه جدولی باشد. استقلال خوزستان که درگیر مشکلات عدیده مالی است شانس خیلی کمی برای کسب سهمیه دارد.

نکته جالب این بازی قرار گرفتن دخسوس مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان؛ اعتصابی‌ها رتبه چهارم را از ذوب‌آهن می‌گیرند؟

سرخپوشان با کسب زودهنگام عنوان قهرمانی شاید تنها هدفشان از 2 بازی پیش رو کمک به مهدی طارمی برای عنوان آقای گلی باشد. ولی این دیدار برای ذوب‌آهن به هیچ وجه کم اهمیت نیست. شاگردان مجتبی حسینی آخرین مراحل رقابت با سپاهان برای کسب عنوان چهارمی و رفتن به آسیا را طی می‌کنند و در این راه باید از سد محکم پرسپولیس عبور کنند.

این دیدار تحت تاثیر اعتصاب 3 روزه سرخپوشان و عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات است و باید دید این ماجراها روی کیفیت کار بازیکنان این تیم تاثیر می‌گذارد یا نه.

سپاهان - تراکتورسازی؛ مهم‌ترین بازی هفته

این دیدار به دلیل شرایط خاص دو تیم همیشه حساسیت بالایی داشته است و در حال حاضر هم به خاطر تلاش تراکتورسازی برای نایب قهرمانی و سپاهان برای کسب سهمیه از حساسیت بیشتری هم برخوردار است.

تراکتورسازی بازیکنان زیادی رادر این دیدار در اختیار ندارد و باید دید قلعه‌نویی با دستان بسته در اصفهان چه نتیجه‌ای مقابل تیم قدرتمند کرانچار خواهد گرفت.

ماشین‌سازی - سیاه‌جامگان آخرین تلاش‌های میثاقیان مقابل تیم سقوط کرده

در نبرد دو تیم انتهای جدول، ماشین‌سازی به دلیل سقوط به لیگ یک انگیزه چندانی برای بازی ندارد ولی بازی برای سیاه‌جامگانی‌ها حکم مرگ و زندگی دارد.

اگر شاگردان میثاقیان موفق به کسب هر 3 امتیاز این مسابقه نشوند ممکن است دیگر فرصت جبران در هفته سی‌ام برایشان وجود نداشته باشد.

صنعت نفت - فولاد؛‌ دربی خوزستان و آخرین تلاش‌های ساسان

در دربی حساس خوزستان میان صنعت نفت و فولاد که در جدول هم همسایه هستند، ساسان انصاری از آخرین فرصت‌هایش برای بردن دوئل آقای گلی از طارمی استفاده می‌کند.

انصاری در دیدار رفت 2 گل به صنعت نفت زده است و انگیزه زیادی برای گلزنی مجدد در دربی دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است