Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بیرجند ضمن اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در شهرستان بیرجند،گفت:در حال حاضر،یک هزار و 29 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بیرجند احراز صلاحیت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخاورستان،علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان،ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم و همچنین کارو کارگر،اظهار کرد:تولید و اشتغال،از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است که باید مسئولین در برنامه هایشان به این مهم توجه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که کارگران،خط مقدم تولید و اقتصاد کشور هستند.

فرماندار بیرجند ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی،تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی یعنی همه باید در صحنه باشند و احساس مسئولیت کنند.

ناصری همچنین اقتصاد مقاومتی را، مجموعه ای از بایدها و نبایدها دانست که نیازمند دقت بیشتر است و گفت:باید هماهنگی بیشتری در این خصوص صورت گرفته و از توجه به بخش خصوصی غفلت نشود.

وی با اشاره به این که اصل و بنای بسیاری از فعالیت های اقتصادی مربوط به استعلام ها،مجوزها ،فعالیت های اداری و....است،یادآور شد:انتظار ما از مجموعه های اداری،شناخت کارها و وظایف مرتبط با تولید و اشتغال است.

فرمانداری بیرجند ضمن اشاره به برنامه ششم توسعه و اعتبارات دستگاه ها،عنوان کرد:مدیران دستگاه ها قانون بودجه را به طور کلی مطالعه کرده و نسبت به آن مطلع و مسلط شوند.

ناصری ضمن اشاره به بحث انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها،اذعان داشت:در حال حاضر،115 نفر داوطلب برای شوراهای شهر،احراز صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد:در بخش مرکزی شهرستان بیرجند نیز در مجموع،914 نفر احراز صلاحیت شده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

فرماندار بیرجند با بیان این که در مجموع،205 شعبه اخذ رای در ایام انتخابات در شهرستان بیرجند فعال است، متذکر شد: از این تعداد،92 شعبه شهری و 113 شعبه نیز روستایی است.

ناصری اضافه کرد:از 92 شعبه شهری،84 شعبه ثابت و8 شعبه اخذ رای،سیار است.

وی اظهار داشت:از 113 شعبه اخذ رای روستایی نیز 28 شعبه ثابت و 85 شعبه نیز سیار است.

فرماندار بیرجند ضمن اشاره به این نکته که انتخابات شورا در هفت روستایی که تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسیده، برگزار نخواهد شد،ابراز کرد: اما در این روستاها صندوق های اخذ رأی سیار برای انتخابات ریاست جمهوری فرستاده می شود.

ناصری با بیان این که برای روستاهای بزرگ صندوق اخذ رأی ثابت پیش بینی شده اما به روستاهای کوچک(هر سه روستا) صندوق سیار فرستاده می شود.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای همه تلاش خویش را به کارگیرند تا امسال انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به این مطلب که بر تبلیغات کاندیداها نظارت می شود تا انتخاباتی قانونمند برگزار گردد،مطرح کرد: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا نباید وعده های غیرعملی بدهند و آرزوها را به عنوان هدف و اهداف را به جای برنامه عنوان نمایند.

لازم به ذکر است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین، گفت: در سال گذشته بیش از ۳۴ هزار فقره پرونده با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان به مصالحه ختم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری،  اظهار داشت: در حال حاضر 173 شعبه شورای حل اختلاف در 19 حوزه قضایی دایر است که از این تعداد 89 شعبه در شهرها و 84 شعبه نیز در روستاها فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: از 97 هزار و 253 فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان، تعداد 96 هزار و 861 فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین نسبت مصالحه در پرونده های قابل صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان را 51 درصد اعلام کرد و افزود: در سال گذشته 34 هزار و 655 فقره پرونده با میانجیگری شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسراها جلوگیری بعمل آمده است.

حیدری بیان کرد: درسال 1402 بالغ بر 94درصد از اوراق قضایی شوراهای حل اختلاف به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ گردیده،که علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه و رضایتمندی مراجعین شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان شوراهای حل اختلاف، گفت: تحقق صلح سازش در پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی