Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@05:03:56 GMT

عکس: تیپ متفاوت جناب سرگرد در محضر امام

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۷۲۷۶

عکس: تیپ متفاوت جناب سرگرد در محضر امام

سرگرد موذن از چریک های پیری است که خاطرات خواندنی اش را با خبرگزاری دفاع مقدس در میان گذاشته است. سرویس عکس و فیلم فردا: سرگرد موذن از چریک های پیری است که خاطرات خواندنی اش را با خبرگزاری دفاع مقدس در میان گذاشته است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی تا ۵ سال آینده روند پیری را معکوس می‌کند!

ری کرزویل، آینده‌پژوه مشهور، پیش‌بینی کرده است که هوش مصنوعی در پنج سال آینده عصر جدیدی از انسان‌های هیبریدی (ترکیبی) را نوید خواهد داد که قادرند پیری را معکوس کنند.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از راز بقا؛ این مهندس گوگل در سال ۲۰۰۵ زمانی شهرت یافت که در کتاب مهمش به نام «تَکینِگی (singularity) نزدیک است» پیش‌بینی کرد که تکینگی فناوری‌ــ لحظه‌ای که هوش مصنوعی از همه انسان‌ها پیشی می‌گیرد و یک «انفجار هوش» ایجاد می‌کند‌ــ تا سال ۲۰۴۵ به وقوع خواهد پیوست.

دکتر کرزویل در کتاب بعدی با عنوان «تکینگی نزدیک‌تر است: وقتی با هوش مصنوعی ادغام می‌شویم» پیش‌بینی‌های قبلی‌اش را به‌روزرسانی می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه به باور او فناوری هوش مصنوعی می‌تواند انسان‌ها را از نظر بیولوژیکی متحول کند.

دکتر کرزویل ضمن تبلیغ کتابش در جدیدترین قسمت پادکست تجربه جو روگان (Joe Rogan Experience)، گفت که او بر این باور است هوش مصنوعی پیش از پایان این دهه از هوش انسانی پیشی خواهد گرفت.

دکتر کرزویل گفت: «ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، اما خواهیم رسید و تا سال ۲۰۲۹ هوش مصنوعی حریف هر انسانی خواهد شد. تازه من محافظه‌کار در نظر گرفته می‌شوم. افرادی [هم هستند که]فکر می‌کنند که سال آینده یا سال بعدش چنین اتفاقی می‌افتد.»

یکی از کسانی که فکر می‌کنند این یک تخمین محافظه‌کارانه است، ایلان ماسک است که سال گذشته شرکت هوش مصنوعی‌اش به نام اکس‌اِی‌آی (xAI) را راه‌اندازی کرد.

این ابرمیلیاردر [با انتشار]پستی در ایکس، توییتر سابق، در پاسخ به اظهارات دکتر کرزویل نوشت: «هوش مصنوعی احتمالا در سال آینده از هر انسان دیگری باهوش‌تر خواهد بود. تا سال ۲۰۲۹، هوش مصنوعی احتمالا از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر خواهد بود.»

سایر فناوران برجسته دکتر کرزویل را به دلیل صحت پیش‌بینی‌هایش ستایش کرده‌اند. لری پیج، بنیان‌گذار گوگل، شخصا او را در سال ۲۰۱۲ در این شرکت استخدام کرد و بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، هم او را به‌عنوان «بهترین فردی که در پیش‌بینی آینده هوش مصنوعی می‌شناسد»، توصیف کرد.

این دانشمند ۷۶ ساله رایانه که بیش از شش دهه روی هوش مصنوعی کار کرده، برای تقویت پیش‌بینی‌هایش به پیشرفت تصاعدی توان محاسباتی طی دهه‌های اخیر استناد و ده‌ها نمودار برای کتاب جدیدش گردآوری کرده است.

وقتی در [پادکست]«تجربه جو روگان» از او پرسیده شد که طی چند سال آینده هوش مصنوعی چه نوع تغییرات انقلابی ممکن است در جامعه ایجاد کند، دکتر کرزویل گفت که معتقد است که هوش مصنوعی به‌زودی می‌تواند پیری انسان را معکوس کند.

«چیزی که من احساس می‌کنم در پنج سال آینده، تا سال ۲۰۲۹، اتفاق خواهد افتاد، این است که به سرعت گریز از طول عمر خواهیم رسید؛ بنابراین اگر حالا یک سال را پشت سر می‌گذارید و یک سال از عمرتان را صرف می‌کنید، پس یک سال پیرتر شدید، با این حال، پیشرفت علمی به صورت تصاعدی در حال پیشرفت است و تا سال ۲۰۲۹ شما یک سال کامل به عقب خواهید رسید... و پس از ۲۰۲۹، در واقع بیش از یک سال به عقب بر خواهید گشت.»

tags # هوش مصنوعی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • هوش مصنوعی تا ۵ سال آینده روند پیری را معکوس می‌کند!
  • راهنمای سفری متفاوت به مشهد در نوروز
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان رامشیر
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد
  • اعتراض خانواده امام به فیلمی در مورد زندگی ایشان /بازخوانی خاطرات هاشمی رفسجانی
  • گفتگوی اجتماعی با پرونده‌ای با عنوان در محضر نوروز منتشر شد
  • استعدادهای قرآنی باید شناسایی شوند/ در محضر قرآن روزبه روز متخلق تر باشید