Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:17:14 GMT

اجتماع هزار نفري حاميان ابراهيم بت شکن

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۷۳۲۱

خبرگزاري آريا - همايش حاميان ابراهيم رئيسي با جمعيت هزار نفري در در سالن شهداي هفتم تير تهران در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار مهر، همايش حاميان مردمي حجت الاسلام سيدابراهيم رييسي نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر امروز در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار شد.
حاشيه هاي اين همايش را در ادامه مي خوانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- ساعت 16:30 خيابان هاي منتهي به سالن شهداي هفتم تير پر از کساني است که براي حضور در همايش آمده اند. در دست تعدادي از آنها، پلاکاردهايي در نقد سياست هاي دولت ديده مي شود؛ « در نظام اسلامي، مسئوليت ها نجومي است نه حقوق ها.»
- وارد سالن که مي شويم، صداي هياهوي حضار، گوش را مي دزدد! موزيک هايي با مضمون ستايش مقام حضرت رضا هم در ميان هياهو ها، غلغله اي به پا کرده.
- طرفداران رييسي که تعدادشان به بالاي هزار نفر مي رسد، شعارهايي را در حمايت از وي سر مي دهند. «ابراهيم بت شکن، بت فساد رو بشکن»، «اي پسر فاطمه، حمايتت مي کنيم» و «نه سازش نه تسليم، نبرد با آمريکا.» برخي شعارها نيز حالت استاديومي به خود مي گيرد: «رييسي، هو هو؛ رييسي، هو هو!»
- ساعت 16:45 مرشد باستاني کار در رثاي امام رضا(ع) شروع به خواندن مي کند.
- وسط سالن حدود 200 نفر اين طرف و آن طرف مي روند. به محض اينکه چهره معروفي رصد مي شود، دورش حلقه مي زنند. حسين طلا نماينده سابق مجلس و رييس ستاد شهر تهران رييسي و پس از آن مسعود زريبافان رييس سابق بنياد شهيد. چهره ها در حال آمدن هستند.
- ساعت 17:10 جمعيت سالن رو به افزايش است. حالا تقريبا گوش تا گوش سالن پر شده است. پرچم هاي سه رنگ کشورمان و پوستر هاي ابراهيم رييسي در دستان حاضران به اهتزاز در آمده است.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • اجتماع مردمی حامیان طرح نور
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود