Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پدیده شاندیز با بیان این‌که تلاش کردیم جزو شش تیم بالای جدول باشیم؛ اما در طول فصل مسائل حاشیه‌ای رخ داد که مانع کسب نتیجه شد، گفت: خواستار حمایت هواداران مشهدی از تیم پدیده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده شاندیز در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده شاندیز، ضمن اشاره به برتری تیم پدیده شاندیز در برابر استقلال و این‌که موقعیت‌های زیادی در دیدار گذشته از دست دادیم، گفت: امیدوار به حضور تماشاگران و حمایت آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به قطعی شدن حضور پدیده در لیگ و داشتن تجربه تلاش داریم به رده های بالای جدول برسیم.

سرمربی پدیده شاندیز با بیان این‌که استقلال تیم خوب و شایسته‌ای است، ابراز کرد: میزان آمادگی تیم پدیده خوب است و باتوجه به این‌که حضورمان در جدول و لیگ قطعی شده باید از اعتبارمان در لیگ دفاع کنیم.

مهاجری ضمن اشاره به حسین مهربان و فریبرز گرامی به عنوان مصدومان این دیدار و شرایط مناسب برای این بازی، اظهار کرد: تمرکز روی بازی امروز داریم و نقاط ضعف استقلال را بررسی کردیم، بنابراین می‌کوشیم در بازی استقلال و ذوب آهن به پیروزی برسیم.

وی با بیان این‌که تلاش کردیم جزو شش تیم بالای جدول باشیم؛ اما در طول فصل مسائل حاشیه‌ای رخ داد که مانع کسب نتیجه شد، گفت: خواستارحمایت هواداران مشهدی از تیم پدیده هستیم.

سرمربی پدیده شاندیز گفت: در هفته‌های اخیر رشد خوبی داشتیم؛ اما چهاربازی آخر دشوار است و همین که با توجه به حواشی و اتفاقات در این فصل یک تیم مشهدی در لیگ برتر حفظ شد، کار بزرگی است؛ برای سال بعد امیدواریم در رده‌های بالای جدول نتایج بهتری کسب کنیم و روند کسب نتایج بهتر شود.

وی ضمن اعلام این‌که در بازی با استقلال محروم نداریم، ادامه داد: باتوجه به حضور تماشاگران استقلالی در ورزشگاه، منتظر حمایت تماشاگران هستیم و قطعا باتوجه به بازی‌های باقیمانده در لیگ، مشهدی‌ها بیشتر این تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.

مهاجری با بیان این مطلب که فوتبال غیرقابل پیش بینی است؛ اما برای کسب نتیجه می‌رویم، خاطرنشان کرد: این آخرین بازی تیم پدیده در مشهد است و مسابقه بعدی این تیم در اصفهان برگزار می‌شود، بنابراین از همه رسانه‌ها، مردم و ارگان‌ها درخواست حمایت داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS