Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،طرح توسعه بخش های اورژانس و خدمات تصویربرداری پزشکی این بیمارستان در راستای طرح تحول نظام سلامت و در فضایی به مساحت حدود هشت هزار و 500 مترمربع در سه سال گذشته انجام شده است.

وزیر بهداشت علاوه بر افتتاح طرح توسعه این بیمارستان از بخش های مختلف آن بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و مسائل آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی آیت‌الله کاشانی در غرب شهر اصفهان در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و زیربنای 32 هزار مترمربع دارای تخصص‌های ارتوپدی، جراحی اعصاب، داخلی اعصاب و ام اس، گوش و حلق و بینی، جراحی فک، صورت و جراحی عمومی است.

این مرکز دارای 6 بخش بستری، 6 بخش ویژه(آی سی یو) مجهز و 2 مجموعه اتاق عمل و کلینیک ویژه است.
تعداد مراجعان اورژانسی این بیمارستان روزانه 140 تن و ماهیانه بطور میانگین 4 هزار و 200 تن است.

در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 70 درصد فضای فیزیکی بیمارستان آیت الله کاشانی با هزینه‌ بیش از 23 میلیارد ریال در سال‌های 93 تا 95 بازسازی شد.
سهم مشارکت خیران در خرید دستگاه پیشرفته تصویربرداری ام آر آی این بیمارستان نیز بیش از 20 میلیارد ریال است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود، 20 طرح مختلف آموزشی، درمانی و پزشکی را در استان اصفهان افتتاح کرد.

از جمله این طرح ها می توان به تالار نفیس، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجموعه چندمنظوره آموزشی و مرکز آزمون تدبیر، ساختمان 150 تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی خورشید اصفهان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی، 12 پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و 2 مرکز تصویربرداری پزشکی در نجف آباد و لنجان اشاره کرد.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، بهرام عین‌الهی درباره مسمومیت الکلی اخیر برای جمعی از پزشکان در شیراز گفت: کلا در علم پزشکی مصرف دو چیز را همه عالمان پزشکی انکار می‌کنند و من هم جدا از مسائل شرعی صحبت می‌کنم. امروزه می‌گویند بسیاری از بیماری‌ها ناشی از مصرف سیگار است و می‌گویند تقریبا تمام اعضای بدن می‌تواند از مصرف سیگار دچار عارضه شود و متاسفانه می‌بینیم بعضی‌ها سیگار می‌کشند و بعضی‌ها خودشان ممکن است جزو پزشکان باشند، الکل هم همین طور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: الکل هم جدا از مسائل شرعی از نظر پزشکی یکی از عواملی است که بسیاری از بیماری ها را ایجاد می‌کند، به خصوص می‌تواند در کبد عوارض بسیار زیادی داشته باشد. در رشته خود ما که چشم پزشکی هستیم؛ الکل‌هایی که استاندارد نیستند و ناخالص هستند باعث کوری می‌شوند که به آن الکل متانول می‌‌گویند در واقع الکل چوب این کار را انجام می دهد.

وی با بیان این که ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، عنوان کرد: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است. بنابراین نه تنها در مورد جامعه پزشکی بلکه درباره مردم هم استفاده از الکل می‌تواند عوارض بسیار زیادی ایجاد کند، عمر افراد را کوتاه می‌کند و می‌تواند بیماری‌هایی را در درازمدت داشته باشد، به خصوص بیماری کبدی را  می‌تواند به وجود بیاورد که آینده بدی را رقم بزند.

عین‌الهی با اشاره به این‌‌که وزارت بهداشت وظیفه‌اش این است که اطلاع‌رسانی کند، گفت: وزارت بهداشت می‌تواند بگوید این عوارض وجود دارد، ولی حالا اگر کسی سیگار می‌کشد ما عوارضش را می‌گوییم، انتخاب خودش است، الکل هم همین است و ما حتما می‌گوییم مردم عزیزمان استفاده نکنند برای این‌که عوارض درازمدتی دارد.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان