Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه طراحی سیاه قلم هنرمندان خرم آبادی در نگارخانه مجتمع فرهنگی ، هنری ارشاد خرم آباد برپا شده است . به گزارش خبر گزاری صدا وسیما مرکز لرستان در این نمایشگاه 29 اثر از جعفر جعفری مدرس گالری سایه روشن و 13 هنرجوی این گالری با موضوعات آزاد در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است .
جعفری از سال 90 کار طراحی را نزد استادان این رشته آقای مرادی و خانم چگنی فراگرفته و تاکنون دو نمایشگاه در این نگارخانه دایر کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ایجاد انگیزه بیشتر بر ای این هنرجویان با ارائه آثار هنری آنان را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت : نمایشگاه طراحی سیاه قلم از امروز شنبه نهم تا پنجشنبه 14 اردیبشت ماه جاری برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در جلسه شورای هنر که امروز به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری شصتمین دوسالانه ونیز، گفت: از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم؛ اتفاقی که در دوسالانه هنرهای تجسمی ونیز رخ داد، ارزشمند بود چراکه بعد از سال‌ها به فرزندان هنرمند انقلاب مثل مجموعه حوزه هنری اعتماد شد که این رویکرد برآمده از تفکری است که در دولت سیزدهم وجود دارد.

وی افزود: دوسالانه هنر ونیز یکی از معتبرترین رویدادهای هنری دنیاست. اینکه در چنین رویدادی آنچه در پاویون جمهوری اسلامی عرضه می‌شود، تبیین و ارائه هنرمندانه از مظلومیت کودکان غزه باشد، اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود و این اولین نکته ارزشمند است.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: تهیه آثار هنری توسط هنرمندان انقلابی ارزش دوم بود. این آثار دی ماه سال قبل در جریان رویدادی در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خلق شده و نتیجه همکاری هنرمندان بود که این، ارزش سوم محسوب می‌شود.

دادمان با بیان اینکه انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران قابل اعتنا بود، افزود: نکته دیگر همبستگی شکل گرفته میان هشت هزار تن از هنرمندان تجسمی بود که به اتفاق، نامه‌ای را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند تا رژیم صهیونسیتی را تحریم کند؛ اما دبیرخانه این نامه را نپذیرفت.

رئیس حوزه هنری تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی در اقدامی پیش‌دستانه پاویون خود را (احتمالا به دلیل واکنش‌های احتمالی هنرمندان) بسته بود که اتفاقی ارزشمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج