Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@14:52:17 GMT

برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۷۹۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام مجری برنامه‌های یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیة والثناء) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(علیهم السلام)، اسلام و مقدسات اسلامی است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف و تأثر شدید شد و موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علماء و مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» را آزرده خاطر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذی‌الصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.

همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم حجت الاسلام مظاهری، مدیر مدرسه علمیه زنگنه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: ما همه بهره‌مند و متنعم از مکتب فقه جعفری و امام محمد باقر (ع) هستیم و بیشتر معارفی که امروزه به عنوان گنجینه شیعه در دستان ما قرار دارد، از وجود مبارک این دو امام همام است.

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند