Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال پرسپولیس شعارهای تندی علیه بازیکنان این تیم سر می‌دهند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (شنبه) به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفته است.

حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

* محسن مسلمان که سال‌ها سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن را در کارنامه دارد قبل از شروع بازی به سمت نیمکت این تیم رفت و بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش‌و‌بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* کمتر از 5 هزار تماشاگر با شروع بازی در ورزشگاه حضور دارند.

* به دلیل شهادت ده تن از مرزبانان شهید کشور یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

* ناظران برگزاری مسابقه با تماس تلفنی شرایطی را فراهم کردند که سوت آغاز بازی همزمان با هفت مسابقه دیگر توسط داور به صدا در بیاید.

* بازی در شرایطی آغاز شد که حتی یک تماشاگر هم در سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور ندارد. تمام تماشاگران از طبقه اول در حال تماشای بازی هستند.
* هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس به‌خاطر اعتصاب‌های چند روز گذشته توسط تماشاگران تشویق نشدند و فقط اعضای کادر تدارکات باشگاه توسط تماشاگران تشویق شدند.

* تماشاگران شعار بازیکن پولکی نمی‌خوایم نمی‌خوایم را سر دادند و فقط سید جلال حسینی تشویق شد.

* هواداران پرسپولیس با کمتر از ده تماشاگر ذوب‌آهن که در جایگاه هفت ورزشگاه حضور دارند و بعد از گل ذوب‌آهن که در حال خوشحالی بودند، درگیری لفظی پیدا کردند.

* تماشاگران شعار «پرسپولیس بی‌تمرین همینه همینه» سر دادند و اعتراض خود را به اعتصاب بازیکنان نشان دادند.

* در شرایطی که بعضی از سکوها در حال شعار دادن علیه بازیکنان پرسپولیس به خاطر اعتصاب هستند، برخی از تماشاگران هم با سر دادن شعار (پرسپولیس باغیرت) قصد روحیه دادن به بازیکنان در جریان بازی را دارند.

* با گذشت 10 دقیقه از مسابقه هم چنان سید جلال حسینی کاپیتان پرسپوایس تنها بازیکنی است که توسط تماشاگران تشویق می‌شود.

* گل دوم ذوب‌آهن توسط جری بنگستون به ثمر رسید و این بازیکن خوشحالی هم نکرد.

* (نتیجه اعتصاب همینه همینه) و (غیرت غیرت غیرت،‌ واویلا غیرت!) دیگر شعارهای اعتراضی تماشاگران حاضر در ورزشگاه است.

* با هر حمله ذوب‌آهن و یا اشتباه بازیکنان پرسپولیس درون زمین تماشاگران علیه آنها شعار می‌دهند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با تشویق هماهنگ مجتبی محرمی به عنوان یک بازیکن با تعصب از این پیشکسوت پرسپولیس قدردانی کردند.

* علی کریمی هم توسط تماشاگران پرسپولیس تشویق شد.

* علی پروین و کریم باقری هم به عنوان بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس در حال تشویق شدن توسط تماشاگران هستند.

* تماشاگران با تشویق شدید پیشکسوتان متعصب تاریخ باشگاه به اعتصاب اخیر بازیکنان پرسپولیس و اشاره به بی‌تعصب بودن آنها واکنش نشان می‌دهند.

* احمدرضا عابدزاده هم با شعار معروف عقاب آسیا تشویق شد.

* در دقیقه 24 مسابقه تماشاگران یاد و خاطره هادی نوروزی را مثل همیشه زنده نگه داشتند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!