Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-18@02:45:47 GMT

گردو غبار در خوزستان رو به کاهش است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۸۴۶۹

گردو غبار در خوزستان رو به کاهش است

شهریار عسکری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق آخرین آماری که در ساعت 16 امروز اعلام شد میزان گرد و غبار در شهرهای اهواز 581، شوش 600، اندیمشک 293،دزفول 308، امیدیه 225 و شادگان 601 میکروگرم بر مترمکعب است.
طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان میزان گردو غبار در ساعت 14امروز در اهواز یک هزار و 294، آبادان یک هزار و 590،اندیمشک322 ،شوش590 ،دزفول508،امیدیه308،شوشتر302،سوسنگردیک هزار و 651،خرمشهریک هزار و 802،شادگان پنج هزار و475،هندیجان660،بهبهان176،ماهشهر407 و رامشیر710 میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرد و غبار که از صبح امروز برخی نقاط استان را فرا گرفته با شدت و ضعف تا روز دوشنبه ادامه دارد که اوج آن در روزهای شنبه و دوشنبه است.
چهارم اردیبهشت ماه نیز گرد و غبار در اهواز و برخی نقاط خوزستان باعث تعطیلی مدارس و دانشگاهها در نوبت بعد از ظهر شد.
سال گذشته نیز، استان خوزستان با چند نوبت گرد و غبار شدید مواجه شد که در توفان گرد و غبار در هشتم بهمن ماه 1395، میزان آلودگی هوای اهواز به بیش از 66 برابر حد مجاز رسید.
وقوع این توفان گرد و غبار، قطعی مکرر آب و برق، شبکه ارتباطی، تعطیلی مدارس و ادارات را به دنبال داشت.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده : کبری آقازری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : سامانه بارشی به تدریج تا اواسط چهارشنبه (به ویژه دوشنبه و سه شنبه) در بخش‌هایی از نیمه جنوبی، نیمه شرقی و ارتفاعات استان سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین احتمال خیزش گردوخاک‌های موقتی و محلی در برخی مناطق (به ویژه غرب و مرکز) وجود دارد. با توجه به ماهیت سامانه‌های همرفتیِ فصل بهار احتمال بارش‌های پراکنده در دیگر نقاط استان نیز دور از انتظار نیست.

وی گفت : شمال خلیج فارس نیز طی امروز و فردا مواج و متلاطم و همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۳.۴ و ایذه با ۸.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۳.۴ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است. "

دیگر خبرها

  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس