Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@16:20:35 GMT

لسترسیتی از وست‌برومویچ 3 امتیاز گرفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۹۴۰۵

لسترسیتی از وست‌برومویچ 3 امتیاز گرفت

خبرگزاری میزان- مدافع عنوان قهرمانی در خانه وست‌برومویچ به پیروزی دست یافت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی لسترسیتی با تک‌گل دقیقه 43 جیمی واردی در خانه وست‌بروموچ به برتری یک بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روباه‌ها با این برد 40 امتیازی شدند و در رده یازدهم هستند.در سه دیدار دیگر عصر امروز هم نتایج به این ترتیب رقم خورد:ساوتهمپتون صفر – هال‌سیتی صفراستوک‌سیتی صفر – وستهام صفرساندرلند صفر – بورنموث یکامشب کریستال پالاس پذیرای برنلی است.در جدول تیم‌های چلسی، تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 78، 74 و 66 امتیاز اول تا سوم هستند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر