Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان به مردم روستای گلین وعده داد که از سد ژاوه پمپاژ آب برای توسعه باغات این منطقه انجام و سیستم فاضلاب روستا نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در بازدید از بخش سیروان شهرستان سنندج و در دیدار مردم روستای گلین در مسجد این روستا اظهار داشت: مردم روستای گلین و بخش سیروان مصداقی عینی از همراهی با نظام و دولت در اجرای پروژه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکههمراهی این مردم با مدیران زبانزد خاص و عام است گفت: مردم گلین خانه‌های خود را برای بازسازی معابر در اختیار دستگاه‌ها قرار دادند وعلاوه بر آن در اعتبارات نیز کمک رسان بوده‌اند.

استاندار کردستان رشد و توسعه هر کشور و منطقه‌ای را در گرو همکاری و همراهی مردم دانست و تصریح کرد: در سه سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان به بخشداری سیروان جهت اجرای پروژه‌هایگوناگون داده شده است.

وی با بیان اینکه در این دولت 500 هکتار از اراضی ملی در بخش سیروان برای توسعه باغات دیم واگذار می‌شود گفت: در این منطقه پتانسیل‌های زیادی در بخش زنبورداری و تولید محصولات کشاورزی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

زاهدی همچنین به مردم روستای گلین وعده داد که از سد ژاوه پمپاژ آب برای توسعه باغات این منطقه انجام و سیستم فاضلاب روستا نیز اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: گازرسانی به روستای گلین از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وعده غیرقابل اجرا به مردم نخواهد داد گفت: ما همواره وعده‌هایی به مردم خواهیم داد که مطمئن به اجرا و اتمام آن هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: همه باید شرکت در انتخابات را برای خود وظیفه بدانند چراکه در صورت عدم مشارکت، دیگران تصمیم‌گیرنده سرنوشت مابقی خواهند بود.

استاندار کردستان همچنین ساکنان بخش سیروان را مردمانی همراه و دوستدار نظام خواند و خاطر نشان کرد: روستای گلین 42 شهید و 152 جانبار و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.

وی همچنین علاوه بر بازدید از روستا و بررسی مشکلات آنان با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه