Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@05:32:59 GMT

قتل مرد ۴۵ ساله عراقی در دروس تهران با شلیک سه گلوله

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۰۵۵۹

قتل مرد ۴۵ ساله عراقی در دروس تهران با شلیک سه گلوله

ساعت ۱۲ ظهر امروز اهالی محله دروس در تماس با پلیس از قتل یک مرد با شلیک گلوله خبر دادند با اعلام این خبر بلافاصله متموران کلانتری ۱۲۴ قلهک در محل حادثه حاضر شده و با پیکر غرق در خون مردی رو به رو شدند که با شلیک سه گلوله از فاصله نزدیک به قتل رسیده بود . با مشاهده این صحنه بلافاصله بازپرس مدیر روستا از دادسرای جنایی در جریان ماجرا قرار گرفت و بررسی موضوع به کاراگاهان ادا ه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واگذار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با بررسی اوراق همراه مقتول هویت او به نام موسی شناسایی و مشخص شد وی تبعه کشور عراق است و دو روز قبل از عید مبعث به صورت غیر قانونی وارد ایران شده است .. همچنین شاهدان جنایت مدعی شدند قتل توسط یک زن رخ داده و قاتل بلافاصله از محل متواری شده است.

با بدست آمدن این سرنخ ها بلافاصله باز بینی دوربین های مدار بسته محل حادثه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت ،با محرز شدن حضور یک زن جوان در محل جنایت تحقیقات از خانواده مقتول نیز کلید خورد و مشخص شد مرد عراقی چند وقت پیش با زنی به نام لیلا در سلیمانه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است . از انجایی که گمان می رفت لیلا در ماجرای قتل نقش داشته باشد شناسایی لیلا ۲۳ ساله در دستور کار کاراگاهان قرلر گرفت و ماموران موفق شدند دو ساعت بعد از ماجرای قتل زن ۲۳ ساله را در قلهک شناسایی و دستگیرکنند.

زن جوان در بازجویی های اولیه منکر قتل شد اما وقتی فیلم دوربین مدار بسته محل جنایت را دید به قتل اعتراف کرد و گفت: با همسرم دچار اختلاف بودم تا اینکه نقشه قتل او را کشیدم. همسرم در خانه اسلحه ای را نگهداری می کرد که امروز آن را برداشته در محله دروس با شلیک سه گلوله همسرم را به قتل رساندم. بعد از قتل به خانه آمدم و با صحنه سازی قصد داشتم فرار کنم اما توسط ماموران شناسایی شدم .

وی در ادامه اظهارات خوددگفت :موسی بارها من را به دلایل مختلف کتک زده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود .از وقتی که با او ازدواج کردم تن به کار نمی داد و مدعی بود خرج اورا هم من با کار کردن باید بدهم بار آخری که به تهران برگشت گفت از سلیمانه اسلحه خریده است و قصد دارد منرا بکشد ،از آنجایی که از او کینه شدیدی به دل داشتم تنقشه قتل او را با همان لسلحه ای که خودش خریداری کرده بود کشیده و اجرا کردم .

با اعترافات زن ۲۳ ساله به همسرکشی او به دستور بازپرس مدیر روستا بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد .

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی گفت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمع در منطقه تفریحی آبشار شاهرود بلافاصله با قید فوریت گشت یگان امداد شهرستان به محل اعزام شد.
وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و توجه نکردن طرفین درگیر به هشدار‌های پلیس ماموران بلافاصله در این بین ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش در شاهرود
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • حفاظت از خانه با پینت بال و گاز اشک آور!
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • بوسه بر گلوله؛ عکس پربازدید از تهران در رسانه‌های خارجی شد | تصویر
  • امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه