Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این نشست که معاون بهداشت دانشگاه،معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه و همچنین مدیر و کارشناسان گروه گسترش معاونت بهداشت و معاونین و کارشناسان شرکت مخابرات لرستان نیز حضور داشتند.

مشکلات پوشش دهی اینترنت خانه ها ومراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی استان در جهت تقویت و بروز رسانی اطلاعات سامانه سیب مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای جلسه دکتر دریک معاون بهداشت دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین و حضار جلسه، از مشکلات اینترنتی به عنوان مهم ترین موانع ورود اطلاعات در سامانه سیب یاد کرده و در جهت پوشش کامل تمام بخش های مختلف استان ابراز داشت: اگر بتوانیم مشکل اینترنت مناطق صعب العبور استان را برطرف کنیم به جرأت می توان گفت جزو بهترین های کشور در حوزه پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت در حوزه ی بهداشت خواهیم بود

در ادامه مهندس هومان محمودی مدیرعامل شرکت مخابرات استان آمادگی شرکت مخابرات را در جهت تقویت پوشش دهی اینترنت خانه ها و مراکز بهداشت و رفع مشکلات خانه ها و مارکز بهداشتی درمانی فاقد دسترسی اینترنتی استان اعلام نمودند

در بخش پایانی جلسه دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواستار مرتفع شدن هر چه سریعتر مشکل اینترنت مناطق باقیمانده استان شد.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد