Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:05:22 GMT

این ماده طبیعی جلوی ریزش موی شما را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۱۱۴۲

این ماده طبیعی جلوی ریزش موی شما را می‌گیرد

پودر قهوه را با مقداری نمک به نسبت مساوی ترکیب کرده و چند قطره روغن زیتون اضافه کنید. سپس اسکراب را روی پوست مرطوب بمالید و پوست را با حرکت دایره‌ای ماساژ دهید. این کار را ۱ الی ۲ مرتبه در روز تکرار کنید.

سرویس سبک زندگی: تقریبا همه مردم قهوه را به خاطر طعم و بوی بی نظیرش دوست دارند اما این نوشیدنی علاوه بر خوش طعم بودنش خاصیت‌های مفید دیگری هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به روش‌های مختلف می‌توانید از آن به عنوان ابزاری برای درمان زیبایی به کار ببرید. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت بدونیممی‌خوانیم.

سلولیتپودر قهوه را با مقداری نمک به نسبت مساوی ترکیب کرده و چند قطره روغن زیتون اضافه کنید. سپس اسکراب را روی پوست مرطوب بمالید و پوست را با حرکت دایره‌ای ماساژ دهید. این کار را ۱ الی ۲ مرتبه در روز تکرار کنید.
ریزش مو۲ قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده را با ۸۰ گرم روغن زیتون داع ترکیب کنید و آن را به عنوان ماسک روی موهای مرطوب بمالید. ماسک باید به تمام موها مالیده شود. بعد از نیم ساعت با شامپو موها را بشوئید. این ماسک را می توانید ۱ الی ۲ مرتبه در هفته استفاده کنید. مصرف کل دوره درمان ماسک ۱۲ مرتبه می باشد. اگر موها روشن باشد کمی رنگش تغییر می کند.
ورم زیر چشم۱/۲ قاشق چای خوری قهوه آسیاب شده را با ۱ قاشق چای خوری روغن نارگیل، مقداری پودر فلفل سیاه و چند قطره آب ترکیب کنید. سپس زیر چشم ها بمالید و بگذارید خشک شود. بعد از خشک شدن آن را با آب گرم بشوئید.
لب‌های خشک و ترک خورده۱/۲ قاشق چای خوری پودر قهوه را با ۱/۲ قلشق چای خوری عسل ترکیب کنید. سپس به مدت ۳۰ ثانیه آن را به لب ها بمالید و در آخر با دستمال مرطوب پاک کنید.
لکه‌های سیاه روی صورت۲ قاشق غذا خوری قهوه آسیاب شده را با ۲ قاشق غذاخوری کشک ترکیب کنید. آن را روی پوست مرطوب بمالید و به مدت ۲ دقیقه ماساژ دهید. بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بماند سپس با آب گرم بشوئید. این کار را یک بار در هفته انجام دهید.
پوست چربپودر قهوه را با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید. ترکیب را به پوست بمالید و به مدت ۱ الی ۲ دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب سرد بشوئید.
صورت رنگ پریده۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه را با یک قاشق چای خوری خامه ترش، یک قاشق چای خوری عسل و یک عدد تخم مرغ ترکیب کنید. مواد را خوب هم بزنید و به پوست بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه با آب سرد تمیز بشوئید. این ماسک را بیشتر از یک الی دو بار در هفته استفاده نکنید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان به‌عنوان یکی از زیست‌گاه‌های این گونه نادر و ارزشمند توسط حامد قربان‌پور محیط‌بان این منطقه به تصویر کشیده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • فیلم| تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی