Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-04@20:17:14 GMT

برگزاری همایش های موتور سواری و کوهنوردی در آستارا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۱۲۸۲

برگزاری همایش های موتور سواری و کوهنوردی در آستارا

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا عصر شنبه در حاشیه برگزاری این برنامه های ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین همایش موتور سواری آستارا، 14 ورزشکار از استان گیلان با موتورهای کاواساکی و کی تی ام حدود چهار کیلومتر مسافت را طی کردند.
وحید خاصی پور افزود: موتورسواران پس از طی خیابان های امام (ره)، بلوار سفیر امید، مطهری و فارابی آستارا در نوار ساحلی این شهرستان حرکات نمایشی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: خوشبختانه تماشاگران زیادی در همایش موتورسواری آستارا حضور یافتند و این امر نشان دهنده علاقه مردم به این رشته ورزشی مفرح است.
وی گفت: تلاش خود را برای گسترش این رشته ورزشی در آستارا انجام خواهیم داد و این رشته نیازمند حمایت مسئولان است تا از امکانات ابتدایی نظیر پیست برخوردار شود.
خاصی پور از برگزاری همایش کوهنوردی در قله اسپیناس نیز خبر داد و بیان کرد: 57 کوهنورد آستارایی با شعار زمین پاک در مدت 13 ساعت به سرپرستی آرمین شادکام از روستای کوته کومه آستارا تا قله دو هزار و 50 متری اسپیناس کوهپیمایی و زباله های رها شده در طبیعت را جمع کردند.
قله دو هزار و 50 متری اسپیناس جزو ارتفاعات غربی رشته کوه البرز در منطقه تالش و غرب شهرستان آستاراست.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد