Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@20:29:32 GMT

طلاق به خاطر اعتیاد به کلش‌آف کلنز

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۱۴۷۸

طلاق به خاطر اعتیاد به کلش‌آف کلنز

دیگر صدای شادی و خنده در آن شنیده نمی‌شود مگر گریه‌های شبانه مینا و بگو مگوهای او با شوهرش. زن باورش نمی‌شود مردی که برای به دست آوردن او زمین و زمان را به هم ریخته بود، دیگر علاقه‌ای به او ندارد. دیگر مهری میان آن دو نمانده است. رشته‌های محبت آنها رنگ باخته است. باورش نمی‌شود یک روز به این بن‌بست در زندگی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی یک لحظه هم در این دو سال فکر نمی‌کرد روزی شرایط برایش به گونه‌ای رقم بخورد که به جای عشق، نفرت جای آن را بگیرد. شوهرش شیفته بازی‌های رایانه‌ای به ویژه کلش‌آف کلنز شده بود. این وضع دیگر برای مینا قابل تحمل نبود و نمی‌توانست با مردی که بازی‌های رایانه‌ای را هوویش کرده، زندگی کند. دیگر از این وضع خسته شده بود. دلش می‌خواست فریاد بزند و بگوید اشتباه کردم. رویش نمی‌شود به خانواده‌اش بگوید به آخر خط رسیده است. اما شرایطی که شوهرش برای او به‌وجود آورده به گونه‌ای است که دیگر تاب ماندن در آن خانه را نداشته است. دل به دریا زد و ماجرای بی‌مهری شوهرش رابا خانواده‌اش در میان گذاشت. اعضای خانواده با شنیدن این حرف‌ها خیلی تلاش کردند اختلاف به وجود آمده راحل کنند و آنها کنار هم به زندگی‌شان ادامه دهند، اما این‌گونه نشد و مینا دیگر حاضر به ادامه این زندگی نشد و تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرش هم برای منصرف کردن او از طلاق تلاش می‌کرد، اما خیلی دیر شده است.

منشی دادگاه خانواده تهران، با خواندن شماره پرونده زردرنگی که در دستش بود، نام آن‌دو را صدا زد و زوج جوان وارد اتاق قاضی شدند. قاضی بعد از بررسی پرونده‌شان، از زن جوان که دادخواست جدایی داده بود، خواست علت جدایی‌اش را بگوید.

زن جوان درحالی که آرام و قرار نداشت، گفت: دوسال قبل با شوهرم آشنا شدم و ازدواج کردیم. عاشق شوهرم بودم. او مرد ایده‌آلی بود. همه چیز خوب پیش می‌رفت، اما فکر نمی‌کردم روزی ما نیز پایمان به دادگاه خانواده باز شود. تا این‌که سه ماه قبل شوهرم با بازی کلش‌آف کلنز ودیگر بازی‌های رایانه‌ای آشنا شد. اوایل گمان می‌کردم شوهرم برای تفریح این بازی را در گوشی تلفن همراهش نصب کرده است. توجهی نمی‌کردم و می‌گفتم بعد از چند روز از این بازی ودیگر بازی‌های رایانه خسته می‌شود و آن را ترک می‌کند، اما انگار اشتباه می‌کردم. شوهرم حتی وقتی به مهمانی می‌رفتیم یا در مسافرت بودیم، دست‌بردار نبود و همیشه مشغول بازی بود. دیگر عشق و علاقه‌ای به من نشان نمی‌داد. پرخاشگر شده بود و حوصله هیچ‌کس را نداشت. حتی برای شام خوردن مدت‌ها باید سرسفره می‌نشستم تا او حمله‌اش را در بازی انجام دهد و بیاید. وقتی به او اعتراض می‌کردم، بحث می‌کرد و ساعت‌‌ها در اتاقش می‌ماند. سعی کردم با این رفتارهایش کنار بیایم، اما بی‌فایده بود. او اعتیاد شدیدی به بازی کلش‌آف کلنز دارد. آرامش از خانه‌مان رفته است. دیگر این بازی رقیب سرسختی برای زندگی‌‌‌مان شده و حتی گفت‌وگوی خانواده‌هایمان نیز او را سر به‌راه نکرده است. تصمیم گرفتم مهریه‌ام را ببخشم و از شوهرم جدا شوم. تحمل ادامه این زندگی را ندارم. اگر بازگردم، او دوباره کارش را از سر می‌گیرد و من می‌مانم و هوویی به نام بازی رایانه‌ای.

مرد جوان رشته کلام را در دست گرفت و گفت حرف‌‌های همسرم را قبول دارم. اشتباه کرده‌ام. او حق دارد. من اعتیاد شدیدی به این بازی پیدا کرده‌ام و ترک کردن آن برایم سخت است. می‌دانم همسرم تصمیم خود را گرفته و پشیمانی‌ام دیگر سودی ندارد و او دیگر نزدم بازنمی‌گردد. برای این که او بیش از این عذاب نکشد، به خواسته‌اش احترام می‌گذارم و با درخواست جدایی او موافق هستم.

قاضی دادگاه با شنیدن گفته‌های این زوج، آنها را به مشاوره قضایی معرفی کرد تا شاید این دو نفر بتوانند فرصت دوباره‌ای به یکدیگر بدهند.

اعتیاد شوهر به بازی رایانه‌ای

زن جوان زمانی که دید شوهرش به بازی‌های رایانه‌ای علاقه زیادی دارد، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده، درخواست طلاق داد و به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به بازی‌های رایانه‌ای اعتیاد دارد. او از صبح تا شب پای این بازی‌ها می‌نشیند و همه زندگی‌اش را رها کرده است. به حرف من و هیچ کس دیگر هم گوش نمی‌کند. فقط به دنبال این است که چه بازی جدیدی آمده تا آن را تهیه و بازی کند. او مثل بچه‌ها می‌ماند.

وی افزود: هر جا هم به مهمانی می‌رود اول بازی‌های جدیدش را به بقیه معرفی می‌کند. رفتارهایش باعث شده من جلوی همه خجالت بکشم و سعی کنم کمتر در جمع حاضر شوم. همه شوهرم را مسخره می‌کنند و من خجالت می‌کشم. هرچه با او صحبت می‌کنم فایده‌ای ندارد و او باز کار خودش را می‌کند.

زن جوان ادامه داد: این بازی‌ها حتی از زندگی مان هم برای شوهرم مهم تر شده است. حاضر است مرا ناراحت کند، ولی دست از این بازی‌ها نکشد. برای همین رفتارهایش تصمیم به جدایی دارم.

بعد از صحبت‌های این زن، قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.‎

طلاق از زنی که شیفته بازی است

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این مرد 32 ساله در برابر قاضی مجتمع قضایی خانواده با بیان این که از زندگی با همسرم به ستوه‌ آمده‌ام و طلاق می‌خواهم، گفت: ما با یکدیگر هم‌دانشگاهی بودیم و بعد از آشنایی کوتاه ازدواج کردیم. پنج سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد.همسرم به امور زندگی رسیدگی نمی‌کند و از صبح که از خانه خارج می‌شود تا بعد‌از‌ظهر که بازمی‌گردد، مشغول بازی رایانه‌ای است.

وی افزود: همسرم به من توجه ندارد و دائم به فکر زندگی خود به شکل مجردی است. می‌خواهم از همسرم جدا شوم چون دیگر تحمل این رفتار‌هایش را ندارم. ابتدا رفتار‌های همسرم به این شکل نبود تا این که با رفت‌و‌آمد با یکی از دوستانش به طور کلی تغییر کرد و دیگر اهمیت چندانی به من نداد.

زن که در دادگاه خانواده حضور داشت، گفت: شوهرم هر موضوع کوچکی را بزرگ می‌کند. من حاضر به جدایی نیستم، چرا که در این پنج سال به او وابسته شده‌ام و شوهرم باید این وابستگی را درک کند و او نباید از روی خود‌خواهی با احساساتم بازی کند. برای این که شوهرم خرجی بیشتری ندهد، ما دارای فرزند نشدیم و این امر حسن‌نیت و خوبی و علاقه مرا به شوهرم نشان می‌دهد. شوهرم در حال حاضر مظلوم‌نمایی می‌کند. او برای این که فرزند، مانع تفریح او نشود با فرزند دار شدن مخالف بود. درست است که من بازی می‌کنم، اما هنوز به آن معتاد نشده‌ام که از وظایف خود شانه خاله کنم. من زندگی‌ام را دوست دارم و به شوهرم علاقه‌مندم، بنابراین شوهرم نمی‌تواند به تنهایی تصمیم به طلاق بگیرد. اگر شوهرم نمی‌تواند با این وضع کنار بیاید که من نباید از تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای استفاده نکنم، خودش هم باید اخلاق و رفتارش را تغییر دهد در غیر این صورت من هم جدا خواهم شد.

طلاق به‌خاطر شوهر مجازی

زن میانسالی با حضور در دادگاه خانواده به خاطر اعتیاد شوهرش به بازی‌های رایانه‌ای درخواست طلاق داد.

زن میانسالی با درخواست عجیبی به دادگاه خانواده مراجعه و شکایتی را علیه شوهرش ارائه کرد. این زن 45ساله در حضور قاضی دادگاه خانواده مدعی شد شوهرش رفتاری بچگانه دارد و دائم مشغول بازی با رایانه است.

این زن گفت: شوهرم صبح تا شب پای بازی‌های رایانه‌ای است و این وضع مرا عاصی کرده است. ما حدود 28 سال است با هم زندگی می‌کنیم و دو فرزند داریم ولی اینها دلیل برای ادامه زندگی با او نیست، چرا که از او خسته شده‌ام. او نسبت به من بی‌توجه دائم پای رایانه یا پلی‌استیشن است. شوهرم باید در این سن به فکر من و خودش باشد و دیگر از زمان بازی کردن و بچه‌بازی‌اش گذشته است. می‌خواهم از شوهرم جدا شوم، چرا که از این وضع خسته شده‌ام.

مرد 51 ساله که در دادگاه حضور داشت، گفت: من عاشق زندگی‌ام هستم، ولی به بازی کردن عادت کرده‌ام. اگر همسرم هم بازی رایانه‌ای کند، او هم مانند من معتاد به بازی می‌شود و مانند من هر روز صبح تا شب مشغول بازی رایانه‌ای خواهد شد. من همیشه به همسرم توجه دارم، ولی می‌خواهم اجازه بدهد باز هم بازی کنم. من به این بازی‌ها معتاد شده‌ام و قادر نیستم از آن رها شوم.

معصومه ملکی

به اشتراک گذاری کد خبر : 2824197105712931733 برچسب‌ها : طلاق کلش آف کلنز جام جم آنلاین طلاق به خاطر اعتیاد به کلش‌آف کلنز لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها مرزبانان را با نامردی شهید کردند +عکس شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس فیش حقوقی یک نامزد ریاست جمهوری منتشر شد+ عکس ردپای قاتل سریالی در جنایت هولناک کرج فیلم گروهک تروریستی جیش الظلم در میرجاوه سرباز مفقود شده در حادثه تروریستی میرجاوه +عکس اولین فولکس‌واگن که برای تولید به ایران آمد +عکس بازتاب شباهت بدل ایرانی مسی در رسانه‌های آرژانتین قدرت‌نمایی نظامی کره شمالی و آمریکا در شبه جزیره کره + عکس روزنامه‌نگاری که با فولکس واگن اسپرسو سرو می‌کند +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها بدل اوباما هم رسید + عکس معمای 100 ساله آبشار خون قطب جنوب حل شد آزمایش ناموفق موشکی کره شمالی حقوق شهروندی بر مبنای قانون قدرت‌نمایی نظامی کره شمالی و آمریکا در شبه جزیره کره + عکس از مشاجرات و اظهار محبت‎‌های نامزدها تا ماجرای هندزفری که سوژه شد واکنش خبرگزاری فرانسه به اولین مناظره انتخاباتی ایران بازتاب شباهت بدل ایرانی مسی در رسانه‌های آرژانتین سرباز مفقود شده در حادثه تروریستی میرجاوه +عکس جزئیات ۲ دستورالعمل برای فعالیت انتخاباتی کاندیداها در فضای مجازی آخرین مطالب همه سایت 00:20 طلاق به خاطر اعتیاد به کلش‌آف کلنز 00:04 زن ، سر شوهرسابقش را برید + عکس 00:04 زن 22 ساله ، شوهرش را با شلیک گلوله کشت 00:03 بدل اوباما هم رسید + عکس 00:02 ملکه الیزابت دوم و تجدید خاطراتش + عکس 00:01 رازهای سلامت را با سینما بیاموزید 00:01 حسادت زنانه‌ای که چهره دختر را با اسید سوزاند +عکس 00:01 معمای 100 ساله آبشار خون قطب جنوب حل شد 2/9 23:55 دولتی که متکی به مردم نباشد، بی مسئولیت، فربه و کمرنگ است 2/9 23:45 قهرمانی زود هنگام بایرن مونیخ در بوندسلیگا فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری

به گزارش خبرنگار مهر، بازی رایانه‌ای ۶۴۱۰ روز بی آینه؛ روایتی از کابوس‌های ۱۸ سال اسارت قهرمانی از دوران دفاع مقدس است؛ قهرمانی که ۶۴۱۰ روز را در زندان‌های رژیم بعث عراق گذراند.

شهید «امیر سرلشگر خلبان حسین لشگری» نامی شناخته شده برای همه ماست. قهرمانی ملی از دوران دفاع مقدس که رکورد طولانی‌ترین دوره اسارت در زندان‌های بعثی را داشت و ملقب به سیدالاسرای ایران شد.

به انگیزه روز ۲۹ فروردین که در تقویم رسمی کشور ما به اسم روز ارتش جهوری اسلامی نامگذاری شده است، نگاهی کرده‌ایم به بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» که با موضوع شهید سرلشگر حسین لشگری و در مرکز تولید محتوا مجازی نیروی هوایی ارتش ساخته شده‌است.

مرکز تولید محتوا مجازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با هدف معرفی قهرمانان نیروی هوایی، بازنمایی وقایع دوران دفاع مقدس و نقش ارتش جهوری اسلامی در این دوران برای نسل جوان جامعه، از سال ۹۴ تولید بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای را در فعالیت‌های فرهنگی خود قرار داد.

این مرکز که بازی‌های «شکارچی ۱و۲»، «صاعقه»، «خلبان کوچولو»، «سرباز قهرمان» را طی سال‌های گذشته تولید و منتشر کرده است در سال ۱۴۰۲ نیز از بازی کامپیوتری ۶۴۱۰ را رونمایی کرد. بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» در حقیقت براساس تعداد روزهای اسارت شهید لشکری نام‌گذاری شده است.

شهید سرلشگر حسین لشگر از شهدای بزرگ خانواده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که ۱۸ سال در اسارت عراق بود و ۱۰ سال در سلول انفرادی زندگی کرد. داستان این بازی از آنجا شکل گرفت که براساس خاطرات خودنوشت شهید لشگری، او تا روزهای آخر منتهی به شهادتش از کابوس اتفاقات دوران اسارت رنج می‌برد و مرتب کابوس می‌دید. این امر دستاویز خط داستانی این بازی شد تا براساس آن بخشی از کابوس‌های شهید حسین لشگری در قالب یک بازی در اختیار کاربران قرار گیرد.

داستان بازی درباره قهرمان بزرگ ایران شهید حسین لشکری است که برای بررسی حرکت‌های عجیب عراقی‌ها در مرز عراق به مأموریت فرستاده می‌شود. پس از برخورد موشک عراقی‌ها به هواپیمای او، حسین درون یک جنگل تاریک مرموز سقوط می‌کند.

در حقیقت بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه، روایت داستانی کوتاه در ژانر Walking Simulator یا شبیه‌ساز راه‌رفتن اول شخص است که گیمر با المان‌های ترس روانشناختی و روایت شهودی-کلامی مواجه می‌شود.

کاربر در این بازی وارد کابوس شهید حسین لشکری می‌شود و آنجا نه خبری از سلاح است و نه دشمن. در واقع مخاطب بازی مسیر ذهنی این شهید را طبق یک توالی تاریخی طی می‌کند. کاربر در این مسیر دوران اسارت او تا لحظه آزادی را در چند مرحله جداگانه طی می‌کند.

مخاطب بازی برای گروه سنی بالای ۱۸ سال و مدت زمان بازی ۴۰ دقیقه است. این بازی در ژانر ماجرایی طراحی شده و نصب آن برای مخاطبان رایگان است.

بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه، در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر نیز به‌عنوان بهترین بازی اقتباسی مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.

کد خبر 6080589 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری