Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@13:46:08 GMT

«ترامپ» می خواهد «اون» را در آغوش بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۲۰۲۷

روزنامه نگار سرشناس انگلیسی در گاردین نوشت: رئیس جمهور چین به سختی سعی می کند تا بحران بسیار سخت کره را حل کند.

روزنامه خراسان: روزنامه نگار سرشناس انگلیسی در گاردین نوشت: رئیس جمهور چین به سختی سعی می کند تا بحران بسیار سخت کره را حل کند. البته که او نمی خواهد مرگ و آشفتگی را در چند قدمی کشورش ببیند و علاقه مند است کاری برای این بحران انجام دهد اما ممکن است نتواند کاری از پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این اوضاع نوبت به ترامپ می رسد تا مناقصه ای را کلید بزند که به پایان بحران کره شمالی منجر شود.شخصیت «دلال اموال نیویورکی» آمریکا در عرصه دیپلماسی نیز در حال ظهور است. بحران کره شمالی برای ترامپ و هشدار او باعث منحرف شدن اذهان از تصادفات پشت سرهم در 100 روز اول ریاست جمهوری او بود. ترامپ تاکنون از توافق نامه تجارت مکزیک و کانادا، مهاجرت، پناهندگان، مراقبت های بهداشتی و دیوار مکزیک عقب کشیده است و باید دید دیدگاه او درباره کره شمالی به چه سمت خواهد رفت.در شرایط مشابه با تهدیدات کره شمالی، روسای جمهور سابق آمریکا در جست و جوی کشوری فقیر، کوچک و معمولا مسلمان بودند تا با هیولا نشان دادن آن کشور تمام شوک ها و ترس ها را از بین ببرند. اما «کیم» با توجه به بعد مسافت هیچ تهدید قابل تصوری برای آمریکا یا حتی متحدان آسیایی آن ندارد و هر واکنش آمریکا می تواند بندبازی خطرناکی در کره شمالی باشد.اما بحران، بحران است. هنری کیسینجر زمانی گفته بود که او مذاکره با افرادی را ترجیح می دهد که «معامله گر» باشند. او نمی توانست مذاکره تاچر در برابر گالتری را بر سر جزیره فالکند به صورت روندی طبیعی تصور کند. معامله گر واکنشی سریع دارد و رقیبش را به طور کامل زیر نظر می گیرد و هر حرکت او را از نظر روان شناسانه مورد بررسی قرار می دهد. او می داند چه زمانی شرایط سخت است و چه زمانی زمینه برای سازش فراهم است. اما دستان او از اشتیاق برای معامله احتمالی خواهد لرزید.مطمئنا ترامپ هیچ توجهی به مسائل حقوق بشری در کره ندارد. او فقط می خواهد روزی «اون» را پدرانه برای یک معامله در آغوش بگیرد. حتی اگر این معامله، معامله بزرگی نباشد. ترامپ می داند که ترسی به مراتب بزرگ تر از «اون» برای او در معامله با کشور همسایه و پکن نهفته است.کره شمالی اموالی برای معامله ندارد اما بحران دیپلماتیکی است که توسط یک معامله گر حل خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد که ترامپ باید هوش هیجانی خود در برابر «اون» و «ژی» را کنترل کند در حالی که در روزهای اول ریاست جمهوری او چنین چیزی دیده نشد. ترامپ برای معامله گر شدن باید واقعی فکر کردن مانند یک انسان عادی را آغاز کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که قانون اساسی این کشور به مراتب مهم‌تر از دستور دادگاه درباره «عدم افشا» است و او زندان را به این حکم ترجیح می‌دهد.

ترامپ در سالن منتهی به دادگاه منهتن جهت حضور در محاکمه مرتبط با پرونده جعل اسناد تجاری با هدف پنهان کردن حق‌السکوت پرداختی به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، با خبرنگاران صحبت کرد.

وی دراین‌باره گفت: صادقانه بگویم، قانون اساسی ما به مراتب مهم‌تر از زندان است. زندان را ترجیح می‌دهم و هر لحظه چنین فداکاری (برای قانون اساسی) خواهم کرد.

خوآن مرچان، قاضی دادگاه منهتن دیروز ترامپ را برای دومین بار به بی‌اعتنایی به دستور دادگاه متهم کرد و هشدار داد که در صورت نقض دستور سکوت، رئیس جمهور سابق با حکم زندان روبه‌رو خواهد شد.

براساس دستور دادگاه، ترامپ نمی‌تواند به طور علنی درباره هیأت منصفه، شهود و سایر افراد دخیل در پرونده اظهارنظر کرده و جلسات دادگاه را رسانه‌ای کند.

ترامپ پیش‌تر این دستور را نقض کرده و ۱۰ هزار دلار جریمه شده بود؛ در واقع او از زمان آغاز محاکمه تاکنون ۱۰ بار این حکم را نقض کرده است.

مرچان دراین‌باره گفت: به نظر می‌رسد که یک هزار دلار بازدارندگی ایجاد نمی‌کند. بنابراین در صورت ادامه نقض دستور، دادگاه جریمه زندان را بررسی خواهد کرد.

با این حال، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بلافاصله از این دستور دادگاه برای جلب حمایت کارزار انتخاباتی خود استفاده کرد.

کد خبر 6099507

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • آغوش باز باغستان سنتی قزوین برای آیین «پنجاه‌به‌در»
  • متس هوملس در آغوش خانواده و دوستانش پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند