Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «سه کانديداي زير، رقباي اصلي در ميان شش کانديدايي هستند که براي انتخابات آتي در ايران تاييد صلاحيت شده اند ...»

به گزراش سرويس سياسي جام نيـوز، پايگاه خبري-تحليلي ميدل ايست مانيتور (Middleeastmonitor) به بررسي وضعيت کانديداهاي پيشتاز در انتخابات رياست جمهوري ايران پرداخته است.


ميدل ايست مانيتور در گزارشي زير عنوان کانديداهاي پيشتاز در انتخابات رياست جمهوري ايران چه کساني هستند؟ نوشت: در ماه مي ايراني ها تصميم خواهند گرفت که چه کسي رئيس جمهوري بعدي‌ کشورشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در ادامه اين گزارش آمده است: سه کانديداي زير، رقباي اصلي در ميان شش کانديدايي هستند که براي انتخابات آتي در ايران تاييد صلاحيت شده اند.


سيد ابراهيم رئيسي

ميدل ايست مانيتور با زدن برچسب «تندور» به منتقدان وضع فعلي نوشته: به نظر مي رسد رئيسي کانديداي اصلي تندروهاست که روحاني را در انتخابات پيش رو به چالش خواهد کشيد.


رئيسي، که خود يک حقوق دان است، وضعيت اقتصادي در دولت روحاني را مورد انتقاد قرار داده است.


تصويري به عنوان قهرمان مردم کم درآمد از ابراهيم رئيسي در ايران تشکيل شده که براي نجات وضعيت اقتصادي و به ويژه کمک به اقشار ضعيف به صحنه آمده است.


رئيسي وعده داده که ارزش هاي انقلاب اسلامي را بار ديگر احيا کند و اصولگرايان در ابعادي گسترده از وي حمايت مي کنند.


محمد باقر قاليباف

قاليباف از سال 2005 شهردار تهران بوده و به عنوان شخصيتي عملگرا شناخته مي شود. وي از منتقدان سرسخت سياست هاي اقتصادي دولت روحاني است.


محمد باقر قاليباف وعده داده که درآمد ايران را به بيش از دو برابر برساند و با ايجاد پنج ميليون شغل با بيکاري مقابله کند.


حسن روحاني

روحاني در سال 2013 پيروزي شکننده اي را در انتخابات به دست آورد. وعده هاي وي عبارت از ارتباط با غرب و ايجاد آزادي هاي اجتماعي بوده است.


روحاني که 68 سال دارد در سال 2015 توافق هسته اي با غربي ها را انجام داد اما منتقدان وي مي گويند اين توافق در احياي اقتصاد ايران شکست خورده و سودي به حال مردم نداشته است.


جهانگيري هم بيشتر براي حمايت از روحاني کانديدا شد و يکي از علل حضور وي احتمال رد صلاحيت روحاني توسط شوراي نگهبان بود تا درصورت رخ دادن چنين اتفاقي، اصلاح طلبان بدون کانديدا نمانند.





111



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است، ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می‌رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو وی افزود: کسی که از ایران خارج می‌شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است.

دهقانی گفت: قسمت بزرگی از دستاورد‌های امروز چینی‌ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشور‌های دیگر رفته‌اند. باید نگاه به کلمه فرار مغز‌ها یا فرار از کشور را باید برداشت.

وی در ادامه گفت: هر کسی که از کشور خارج می‌شود و یا کسی که وارد کشور می‌شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند