Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@12:58:14 GMT

شلیک ۲۷ گلوله به مدیر شبکه جم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۲۴۳۰

شلیک ۲۷ گلوله به مدیر شبکه جم +عکس

تازه ترین گزارشها از قتل مدیر جم حاکی است که سعید کریمیان مدیر شبکه جم در منطقه نظامی ماسلاک و در مرکز خرید یونیک ترور شده است. طبث این گزارش ٢٧ گلوله به بدن وی شلیک شده است. همچنین یک نفر همراهش هم کشته شده است

ایران آنلاین: تازه ترین گزارشها از قتل مدیر جم حاکی است که سعید کریمیان مدیر شبکه جم در منطقه نظامی ماسلاک و در مرکز خرید یونیک ترور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طبث این گزارش ٢٧ گلوله به بدن وی شلیک شده است. همچنین یک نفر همراهش هم کشته شده است

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در شهرستان اسدآباد سه کارخانه تولید کنسانتره و یک کارخانه تولید گندله آهن فعالیت می‌کنند و در مجموع ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم مشغول کار هستند.

با راه اندازی واحد‌های دیگر در زنجیره تولید آهن می‌توان از خام فروشی این ماده معدنی جلوگیری و اشتغال پایدار در این شهرستان ایجاد کرد. 

بیشتر بدانیم: 
کنسانتره آهن یک محصول خروجی از فرآوری سنگ آهن است که با خرد کردن، آسیاب کردن، جداسازی مغناطیسی و فلوتاسیون به دست می‌آید. کنسانتره سنگ آهن در فرآیند تولید گندله برای کوره بلند و بریکت استفاده می‌شود و محصولی غیر سمی، غیرقابل اشتعال و غیرقابل انفجار است. ماده اولیه تولید کنسانتره آهن، سنگ آهن است.
‫گندله آهن ترکیبی از اختلاط مواد خام، تشکیل گلوله و عملیات حرارتی پخت و تبدیل آن به کره‌های سخت است. مواد خام را به شکل یک گلوله می‌غلطانند، سپس در یک کوره یا در توری پخته می‌شوند تا ذرات را در یک کره سخت تف جوشی کنند. ‬

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • ادعای تازه سنتکام درباره موشک‌های ایرانی/ از اسراییل حمایت می‌کنیم
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم