Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:31:23 GMT

تاجرنیا: دولت تدبیر و امید فضای سیاسی کشور را تلطیف کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۲۶۶۸

تاجرنیا: دولت تدبیر و امید فضای سیاسی کشور را تلطیف کرد

به گزارش ایرنا علی تاجرنیا، شنبه شب در آیین افتتاح ستاد دانشجویی حسن روحانی در اردبیل افزود: در دولت قبلی احزاب و مطبوعات به حاشیه رانده شده بودند، بسیاری از احزاب منحل و شمار زیادی از روزنامه ها هم توقیف شدند.
وی بیان کرد: امروز این وضعیت کاملا تغییر یافته، در دانشگاهها شاهد نشاط سیاسی هستیم و این در حالی است که در دولت قبلی دانشجویان به علت فعالیت سیاسی ستاره دار و استادان دانشگاه هم وادار به بازنشستگی پیش از موعد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی اضافه کرد: مخالفان به‌خوبی می‌دانند که اگر بر سر راه دولت روحانی سنگ‌اندازی و مانع تراشی نکنند قطعا وی پیروز انتخابات خواهد شد.
نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بدترین وضع کشور، مسئولیت قوه مجریه را به عهده گرفته است، اضافه کرد: روحانی، وارث مشکلاتی است که دولت‌های نهم و دهم برای کشور به یادگار گذاشته اند.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، اتهامات و حملات نسبت به دولت روحانی را فضاسازی و فرافکنی دانست و افزود: مخالفان با اتهام و حمله به روحانی قصد دارند دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند تا او به اهداف و وعده‌های انتخاباتی خویش دست پیدا نکند.
وی بابیان اینکه دولت روحانی رشد اقتصادی را در کشور تحقق بخشید، افزود: کشور با شعارهای پوپولیستی اداره نمی شود و کسانی که توانایی اداره یک شهر را ندارند اکنون سودای ریاست جمهوری در سر می پرورند اما قطعا مردم به آنان اقبالی نشان نخواهند داد.
تاجرنیا افزود: مردم در این دوره از انتخابات هم به عقلانیت رای خواهند داد و دولت بعدی روحانی نیز دولتی اصلاح طلب خواهد بود.
وی اضافه کرد: جهت گیری ها و نظرسنجی های صورت گرفته نشان دهنده پیروزی روحانی است اما باید تلاش کرد تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات محقق شود.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
5132/7110/6016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ ساخت فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهیم کرد.

وی به پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌های است به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان را ارتقا خواهیم داد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان محاسبه کرد و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

کد خبر 750354

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان