Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@04:42:50 GMT

گلف بازی کردن ترامپ و دردسرهای آن!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۲۷۱۷

"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در برابر انتقادات رسانه‌ها و مردم نسبت به گذراندن تعطیلات آخر هفته در زمین گلف از خود دفاع کرد.


وی گفت: اموال من بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر به یکی از باشگاه‌های خود مثلا در نیوجرسی بروم، آن‌ها (مردم و رسانه ها) می‌گویند «اوه رئیس جمهور باز هم هوس گلف کرده است!» این در حالی است که من قصد ندارم گلف بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازی چندان هم که مردم فکر می‌کنند برای من اهمیت ندارد.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد:، اما زمین گلف محلی برای من است که حضور در آن تقریبا هیچ هزینه‌ای برایم ندارد. صدها جریب زمین که هیچ نیروی امنیتی نزدیکم نیست و مجاورتی با خیابان‌های شلوغ ندارد.

ترامپ هزینه‌های بازدید از املاکش را به دلیل حضور نیروی‌های امنیتی محدودتر به مراتب کمتر از اقامت در نیویورک عنوان کرد و گفت: عاشق نیویورک هستم، ولی بازگشت به آنجا و اقامت در برج، دولت را متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌کند. همیشه احساس گناه می‌کنم وقتی قرار است در نیویورک اقامت داشته باشم.

وی در پایان اظهاراتش خاطر نشان کرد از مردم می‌خواهم که علت جابجایی من را درک کنند و مرا به تنبلی در برابر وظایفم متهم نکنند. من نمی‌خواهم به عنوان فردی تنبل معرفی شوم، چون من سخت برای مردم کار می‌کنم.

با توجه به گزارش نیویورک تایمز، ترامپ از روزی که وارد کاخ سفید شده است ۳۱ روز از ریاست جمهوری خود را به سرکشی املاک اختصاص داده و ۱۹ روز را در زمین‌های گلف سپری کرده است. باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم

مایک پنس معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا گفت که از بازگشت رئیس سابقش دونالد ترامپ به کاخ سفید حمایت نمی‌کند.

به گزارش مشرق، پنس جمعه شب تاکید کرد: نباید تعجب کرد که من امسال از دونالد ترامپ حمایت نخواهم کرد.

وی که با شبکه فاکس نیوز مصاحبه می‌کرد، گفت که ترامپ «دستور کاری را دنبال و ترویج می‌کند که با دستور کار محافظه‌کارانه‌ای که ما در دوره چهار ساله حکومت خود دنبال می‌کردیم، تضاد دارد.»

اظهارات پنس ۶۴ ساله در حالی است که ترامپ و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات داخلی احزاب خود توانستند آرای کافی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را کسب کنند.

هر چند نامزدهای سایر احزاب نیز در انتخابات شرکت دارند اما پنس از اعلام حمایت خود از آنها خودداری و در عین حال تاکید کرد که به انتخابات ماه نوامبر به بایدن نیز رای نخواهد داد.

پنس از نامزدهای اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نظرسنجی‌ها ماه اکتبر از رقابت‌ها کنار کشید.

رسانه‌های آمریکایی اظهارات تازه پنس را «بمب» و «شگفت‌انگیز» توصیف کردند اما این در حالی است که وی و ترامپ پس از ترک کاخ سفید فاصله زیادی میان آنها ایجاد شده است.

ترامپ در اواخر دوره خود تلاش کرد تا پنس را تحت فشار قرار دهد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را که به نفع بایدن رقم خورده بود، لغو کند. اما پنس از این اقدام خودداری کرد.

ترامپ پس از این ناکامی هواداران خود را در ششم ژانویه ۲۰۲۱ ترغیب کرد تا به ساختمان کنگره آمریکا حمله کرده و از تایید ریاست جمهوری بایدن توسط قانونگذاران آمریکایی جلوگیری کنند.

پنس این اقدام را «بی‌ملاحظه» خواند و گفت عملکرد ترامپ در آن حادثه «من و خانواده‌ام را در خطر قرار داد.»

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • اگر من رئیس‌جمهور بودم جنگ غزه رخ نمی‌داد
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • هزینه تعمیرخودرو در ایام نوروز افزایش نمی یابد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • بلندمرتبه‌سازی هزینه بیشتری نسبت به خانه ویلایی دارد
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • پایان سفر۶ روزه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نیویورک
  • برنامه های پایانی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نیویورک
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم