Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - استاندار کردستان همراهی و همکاری مردم با مدیران و دستگاه‌های اجرایی را عاملی مهم در تسریع و پیشبرد طرح ها و پروژەها ارزیابی کرد.

بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در بازدید از بخش سیروان شهرستان سنندج و در دیدار مردم روستای گلین در مسجد این روستا گفت: مردم روستای گلین و بخش سیروان مصداقی عینی از همراهی با نظام و دولت در اجرای پروژە‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکە همراهی این مردم با مدیران زبانزد خاص وعام است افزود: مردم گلین خانە های خود را برای بازسازی معابر در اختیار دستگاەها قرار داند وعلاوە بر آن خود در اعتبارات نیز کمک رسان بودەاند.

زاهدی رشد و توسعە هر کشور و منطقەای را درگرو همکاری و همراهی مردم دانست و اضافە کرد: در سە سال گذشتە بیش از دو میلیارد تومان بە بخشداری سیروان جهت اجرای پروژەهای گوناگون دادە شدە است.

وی با بیان اینکە در این دولت ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی در بخش سیروان برای توسعە باغات دیم واگذار می شود، افزود: در این منطقە پتانسیل های زیادی در بخش زنبورداری و تولید محصولات کشاورزی وجود دارد کە باید از این ظرفیت استفادە شود.

استاندار کردستان همچنین بە مردم روستای گلین وعدە داد کە از سد ژاوە پمپاژ آب برای توسعە باغات این منطقە انجام و سیستم فاضلاب روستا نیز اجرا خواهد شد.

زاهدی ادامە داد: گازرسانی بە روستای گلین از هفتە آیندە اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکە دولت تدبیر و امید وعدە غیرقابل اجرا بە مردم نخواهد داد گفت: ما هموارە وعدەهایی بە مردم خواهیم داد کە مطمئن بە اجرا واتمام آن هستیم.

وی در ادامە سخنان خود بە در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اشارە کرد وی افزود: همە باید شرکت در انتخابات را برای خود وظیفە بدانند چرا کە در صورت عدم مشارکت، دیگران تصمیم گیرندە سرنوشت مابقی خواهند بود.

زاهدی همچنین ساکنان بخش سییروان را مردمانی همراە و دوستدار نظام خواند و گفت: روستای گلین ۴۲ شهید و ۱۵۲ جانبار و ایثارگر تقدیم انقلاب کردە است.

استاندار کردستان همچنین علاوە بر بازدید از روستا و بررسی مشکلات آنان با حضور در مزار شهدا، بە مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان