Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:49:05 GMT

مسئله مورد توجه دشمنان در نظام اسلامی انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۲۹۱۵

مسئله مورد توجه دشمنان در نظام اسلامی انتخابات است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران شهرستان سرایان گفت:همواره درطول دوران انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات بعنوان مهمترین موضوع مدنظر دشمنان برای نفوذ درجمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران سرایان در گفتگو باسرایان بیدار،گفت:انتخابات مهمترین مسئله ای است که وقتی استکبارمنافع خودرا با پیروزی انقلاب اسلامی درخطردیددرکنارتوطئه های مختلفی همچون ترورشخصیتها،غائله ها،قومیت گراییها، جنگ تحمیلی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...همواره موضوع انتخابات برای دشمنان بسترخوبی برای نفوذ در نظام اسلامی مدنظربوده است.

وی افزود: درهمه انتخاباتها استکبار ودشمنان سعی کرده اند تا موجبات تنش درجامعه وشکاف بین مردم ومسئولان را رقم بزند وبا حمایت از کاندیدای همسوبه تفکرات ونظرات خود ازطریق موج سواریهای مختلف درغالب رسانه ای برسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سرایان اظهارکرد:آنچه که حائز اهمیت ومباهات ماست اینکه هرگزدشمنان عرق ملی ملت ایران را نتوانسته است برآوردکند شاید به تصورخوددردوره های مختلف انتخابات به نظرسنجی های توهمی پرداخته است ولی غافل از اینکه دربرهه های حساستر وسختر جواب این خباثت های آنها را بجا وبه درستی داده است.

بنی اسدی گفت:نکته جالبتر اینکه حتی افرادیکه خواسته یا ناخواسته با دشمن همخوانی داشته وگاهی از مواقع با اتخاذ تدابیر ناثواب سربربالین او نهاده اندوبه تعبیر مقام معظم رهبری بجای نگاه درونزا افق دید آن سوی مرزها را نشانه رفته است ، این ملت را نشناخته اند که آنها اصحاب شعب ابی طالبندوحاضربه مسامحه ومبادله دین خود با دنیای فرومایگان نخواهندشد.

وی خاطرنشان کرد:ملت ایران از آغاز انقلاب تاکنون با وجود مشکلات ، کاستیها ،تورم ،رکودزخم زبانهای متعدداز افراد به ظاهرخودی با الفاظی همچون (بیسواد،بی شناسنامه ،مزدور،کاسب،خفاش،بزدل،مستضعفان فکری،خرابکار،عقب مانده والبته دهها اصطلاح دیگر،کارنامه درخشانی با حضور همیشه درصحنه های مختلف انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه سرایان بیان داشت:مردم ایران اینبار نیزدرانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی به صحنه خواهندآمدتا با حضورمنسجم ومیلیونی خودباردیگراستقلال ،صلابت وشجاعت خودرا به جهانیان ثابت کندوالبته خرمشهرهای به غارت رفته این مرز وبوم که براثر سیاستهای نادرست برخی دولتمردان بی مسئولیت به تصرف نااهلان درآمده است بازپس بگیرند.

وی ابراز امیدواری نمود:که ملت شریف ایران در انتخابات 29اردیبهشت ماه با حضور آگاهانه خود وانتخاب اصلح ومدیران انقلابی برای سکانداری مسئول اجرایی کشورهمه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهندکرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفتگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، اظهار امیدواری کرد مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

دکتر رئیسی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

رئیسی در ادامه ظالم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از ۴۵ سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بود و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت؟

رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است. دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل ۸ سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند. امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

کد خبر 6088117 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است