Web Analytics Made Easy - Statcounter

افت ولتاژ و نوسانات پی در پی شبکه توزیع برق و قطعی آب در شهر جازموریان مدت هاست که موجب گلایه های مکرر شهروندان شده این امر انتقاد امام جمعه این شهر را نیز در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از رودبار ما ، قصه پرغصه قطعی آب و افت ولتاژ برق در جازموریان این روزها دیگر تکراری شده است و حتی مردم دیگر از گفتن آن خسته شده اند!

افت ولتاژ و نوسانات پی در پی شبکه توزیع برق وقطعی آب در شهر جازموریان مدت هاست که موجب گلایه های مکرر شهروندان شده و خسارات مالی را به وسایل برقی مردم وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان جازموریانی در این رابطه به خبرنگار رودبار ما گفت: شبکه برق جازموریان جوابگوی میزان مصرف برق شهروندان نیست و اکثر اوقات ولتاژ برق از حد استاندارد پایین تر می رود و مردم برای استفاده از وسایل برقی با محدودیت مواجه هستند.

وی بیان داشت: صدای ما را به گوش مسئولان برسانید چرا که پره پنکه ها و کولرها در جازموریان به سختی می چرخند.

در حالی که بارها رسانه های مختلف از مشکلات کم آبی و گزارش های مردمی از این موضوع حکایت داشت اما هرگز این مشکلات مرتفع نشد و هر بار از گوشه ای از این شهر فریاد العطش بگوش می رسید تا جایی که این مشکلات انتقاد امام جمعه بخش جازموریان را نیز در پی داشت.

حجت الاسلام محمد محمدی نور امام جمعه بخش جازموریان با اشاره به مشکلات موجود در این بخش از جمله معضل بی ابی مرکز شهر و روستاهای اطراف اشاره کرد و گفت: روزی نیست که مردم به ما مراجعه نکنند به خاطر اینکه اب اشامیدنی مناسب ندارند.

وی ادامه داد: گاها دویا سه روز وحتی یک هفته نیز شده که اب مرکز شهر و روستاهای اطراف قطع شده است طبق گزارشات رسیده قطعی آب به خاطر ترکیدگی لوله های آب در اقصی نقاط شهر و روستاهای اطراف است.

ترکیدگی لوله آب حسن آباد زهکلوت بعد از پمپ بنزین

امام جمعه جازموریان خاطر نشان کرد: معضل دیگر مردم بخش جاز موریان افت شدید ولتاژبرق است که در این هوای بسیار گرم مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند لذا از همه مسئولان می خواهیم که مشکلات را برطرف نمایند.

شایان ذکر است که جازموریان با54هزار نفر جمعیت در65کیلومتری شهرستان رودبارجنوب واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است