Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:46:29 GMT

عابر پیاده در برخورد با مینی بوس در روستای گلان جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۳۵۹۶

عابر پیاده در برخورد با مینی بوس در روستای گلان جان باخت

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راننده یک دستگاه مینی بوس صبح امروز بعد از توقف، اقدام به حرکت با دنده عقب کرده و بدلیل بی احتیاطی با یک زن از اهالی روستا برخورد می کند.
وی با توصیه به رانندگان جهت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزود: رانندگان در هنگام رانندگی کاملا قوانین را رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز یک دستگاه خودرو جیپ به دره ای در محدوده روستای گنبد پیر محمد در شهرستان ملکشاهی سقوط کرد که در این حادثه نیز یک نفر کشته و سه نفر نیز رخمی شدند.
استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی است.
توپوگرافی خشن، وجود ناهمواری و پستی و بلندی فراوان در کنار کوهستانی بودن بخش عمده ای از ایلام باعث شده این استان در مقایسه با دیگر مناطق کشور حتی استان های همسایه از حیث راه از کم توسعه ترین مناطق باشد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت

فرمانده انتظامی رودسر گفت: مرد ۲۲ ساله که در پل روستای لزرجان منطقه واجارگاه در حال ماهیگیری بود بر اثر برق گرفتگی کابل فشار قوی فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای "لزرجان" شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

جوانمردی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

کد خبر 750894

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید