Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@11:43:18 GMT

پیشکسوتان استقلال اهرم به مرحله بعد صعود کردند+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۵۲۹۸

پیشکسوتان استقلال اهرم به مرحله بعد صعود کردند+ تصاویر

تیم پیشکسوتان استقلال اهرم برابر تیم شهدای بنه گز با نتیجه 7 بر 4 شکست خوردند ولی با تفاضل گل بهتر به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، تیم پیشکسوتان استقلال اهرم برابر تیم شهدای بنه گز با نتیجه 7 بر 4 شکست خوردند ولی با تفاضل گل بهتر به مرحله بعد صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه با حضور داوران این مسابقه محمود ملاحی(ریاست کمیته داوران شهرستان) و پیوند خضری (دبیر کمیته داوران) سوت آغاز بازی به صدا در آمد.در شبی که شهدای بنه گز با انگیزه برد استقلال به میدان آمده بود حتما می بایست با بردی سنگین برابر حریف خود مجوز صعود به مرحله بعد را می گرفت.

تیم شهدای بنه گز با حضور مرتضی جمهیری در ترکیب خود در کنار بازیکن چپ پای خود احمد قائدی آهنگی تهاجمی داشت و به کرار دروازه استقلال را تهدید و در دقیقه ۷ بازی احمد قائدی قفل دروازه استقلال را گشود تا با انگیزه بالاتری به بازی ادامه دهد.این بازیکن با انگیزه سه دقیقه بیشتر به استقلال مهلت نداد تا دومین گل تیم خود را مجددا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند، استقلال که با دو گل دریافتی احساس خطر کرد دست به کار شد و دقیقه ۱۱ توسط رضا حیدری به گل اول خود دست یافت که اندکی از حملات شهدای بنه گز را کاست تا اینکه احمد قائدی باز دست به کار شد و گل سوم تیم بنه گزی را به ثمر رساند تا این تیم جدال در نیمه اول بازی را سه بر یک به سود خود به پایان رساند.این بازی مهیج نیمه دوم نیز ادامه داشت و در دقیقه ۲۵ بازی رضا حیدری بازیکن شماره ۶ استقلال گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

سهم تیم بنه گزی در نیمه دوم چهار گل و استقلال اهرم سه گل بود تا در شبی که جای خالی یونس رفیعی بازیکن استقلال به شدت احساس می شد تیم اهرمی بازی را با نتیجه ۷ بر ۴ به تیم متحول بنه گزی واگذار و به لطف گلهای زده بیشتری به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

تیم بنه گزی نیز بخاطر نتایج نامطلوب در بازی اول و دوم خود با جام خداحافظی کند، تیم بنه گزی همواره با رعایت اخلاق و بازی جوانمردانه یکی از با شخصیت ترین تیمهای جام بود.

احمد قائدی با بازی خوب خود و پنج گلی که به ثمر رساند بعنوان فنی ترین بازیکن مسابقه شناخته شد و برای بار دوم جایزه ویژه این عنوان را به خود اختصاص داد.

گل شهدای بنه گز

احمد قائدی (٥گل)
مرتضی جمهیری(٢گل)

گل استقلال اهرم

رضا حیدری (٣گل)
کورش سجادی پناه (١گل)

از تماشاگران ویژه این مسابقه محمد حسینی ریاست اداره کار رفاه و امور اجتماعی شهرستان و برقی نژاد و مهرآور از پیشکسوتان خوشنام شهرستان می توان نام برد.

طی قرعه کشی که بین تماشاگران مسابقه برگزار شد به قید قرعه به برنده هدیه ای اهدا گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت