Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


بازیگر مشهور آمریکایی با رهبران سرخپوستان آمریکا دیدار و با آنها در راهیپمایی تغییرات آب و هوایی که دیروز شنبه در واشنگتن دی سی برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش بی‌باک به نقل از سی‌ان‌ان، در فیلمی ویدیویی که از راهپیمایی سرخپوستان در شبکه سی‌ان‌ان پخش شد دی کاپریو نیز نشان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که عینک زده بود نوشته‌ای در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: تغییرات آب و هوایی واقعی است.

این راهپیمایی در صدمین روز حضور ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا و در اعتراض به وی برگزار شد.

دی کاپریوی ۴۲ ساله در عین حال در توییتر با انتشار عکسی گروهی با رهبران سرخپوستان نوشت: باعث افتخار است که به سران سرخپوستان و آمریکایی‌های بومی که برای عدالت آب و هوایی مبارزه می‌کنند، همراه شده‌ام. به من در حمایت از آن‌ها ملحق شوید.

در تظاهرات دیروز که علیه سیاست‌های آب و هوایی ترامپ برگزار شده بود تظاهرکنندگان به حمایت ترامپ از حفاری، استخراج گاز و نفت و زغال سنگ از سیاره زمین اعتراض شد.

سال پیش دی کاپریو وقتی جایزه اسکار را دریافت کرد نطق سخنرانی خود را با تمرکز بر حمایت از زمین ادا کرد. وی گفت به رهبرانی در سراسر جهان نیاز داریم که سخنگوی شرکت‌های بزرگ نباشند بلکه برای همه بشریت سخن بگویند، برای مردم بومی، برای میلیون‌ها مردم تنگدست و مردمی که بیش از دیگران از این مسایل تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

پایتخت آمریکا دیروز شنبه (۹اردیبهشت) صحنه تظاهرات هزاران نفری علیه سیاست‌های دونالد ترامپ درباره تغییرات آب و هوا بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز این تظاهرات در حالی برگزار شد که دمای هوای واشنگتن ۳۳ درجه سانتیگرادبود که رکوردی در نوع خود در این وقت از سال محسوب می‌شود.

پلاکاردهایی که معترضان در دست داشتند حاوی هشدارهایی درباره از بین رفتن زمین، بالا رفتن سطح دریاها و تباه شدن محصولات کشاورزی بود. روی پلاکاردی نوشته شده بود که «سیاره زمین دیگری وجود ندارد.»

دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی خود مساله تغییرات آب و هوا را دروغ خوانده بود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان شهرستان آستارا با اجتماع در مزار شهدای این شهرستان مسیر مزار شهدا تا حسینیه بازارچه ساحلی را با دادن شعارهایی در حوزه حجاب و عفاف و با پای پیاده پیموده و با اهدای گل به ماموران فراجا از آنان برای اجرای طرح نور تقدیر کردند.

کد خبر 6093669

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان