Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:52:48 GMT

فراخون کمک‌رسانی فوری برای حمایت از خانواده‌های محروم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۷۲۲۰

فراخون کمک‌رسانی فوری برای حمایت از خانواده‌های محروم

خیریه پیام‌آوران مهرعلوی برای دریافت کمک‌ها و نذورات جهت حمایت از این عزیزان آمادگی دارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مرکز مددکاری و خیریه پیام‌آوران مهرعلوی تحت نظارت سازمان بهزیستی به شماره ثبت ۳۸۳۰۲ جهت کمک‌رسانی به چندین خانواده محترم و آبرومند که از هر نظر واجد شرایط حمایتی هستند، تقاضامند است؛ که عموم هموطنان محترم و نیکوکاری که توانایی کمک به این خانواده‌ها را دارند به هر میزان که در حد توان هست آنان را در حل مشکل شان یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه‌ آمده است: از میان این خانواده‌ها، یک خانواده‌ای آبرومندی که تحت حمایت امداد هستند و تا یک ماه دیگر می‌بایستی خانه بخت بروند، ایشان نیازمند کمک جهیزیه است - خانواده دومی که سرپرست خانواده بیمار هستند و قادر به انجام کار نیستند و می‌بایستی یک شغل خانگی با هرینه ۳ میلیون تومانی برای آنان ایجاد کرد و همچنین خانواده سومی که (بیمارخاص) هستند و متاسفانه مشکلات حاد مسکن دارند و نیازمند کمک فوری و حمایت شما عزیزان هستند ...

لذا از عموم هموطنان خیرخواه که هدف‌شان کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی جامعه است، تقاضامندیم از طریق شماره کارت‌های این موسسه۶۱۰۴۳۳۷۸۴۹۵۷۴۵۵۱ نزد بانک ملت و یا به شماره کارت ۷۹۹۱۸۹۹۶۶۹۴۵۵ ۶۰۳ نزد بانک ملی ایران بنام خیریه پیام‌آوران مهرعلوی نسبت به واریز کمک‌های خود جهت حمایت از این خانواده‌ها اقدام کنند.
تک تک این نیازمندان با بررسی دقیق اسناد اجتماعی آنان توسط مدیریت و مددکاران اجتماعی موسسه و با همکاری شوراهای محل، مساجد مورد تحقیق دقیق محلی قرار گرفته‌اند و از هر نظر نیازمند واقعی تلقی می‌شوند.
میزان کمک‌ها اصلا مهم نیست، شما می‌توانید با پرداخت ۱۰۰۰ تومان صدقه جاریه ما را در این کار مقدس یاری کنید.
ضمنا مدیریت مرکز خیریه مهرعلوی کاملا به اهمیت شرعی موضوع دریافت وجوه مردمی و رساندن آن به نیازمندان شناسایی شده واقف و آگاه است و نسبت به رعایت حق‌الناس مردم، تمام حساسیت و دقت‌های لازم را معطوف می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه